Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke bare der.. men poenget er at mange Amcarfolk kanskje vil slakte deg om du sier at du har en 64 Mustang. Selv om det teknisk sett er litt korrekt. Og ikke korrekt.

Jaja.. De ble i alle fall solgt som 65-modeller. Så jeg kaller dem det. :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sant!

Jeg spør alltid eier om hvilken modell det er (Når jeg ser det er en 65 modell) og bruker da enten 64 og en halv eller 65 modell etter hva han sa. Hvis ikke kan det bli surt! hehe.

Personlig så driter jeg litt langt i det.

Men folk kan være hårsåre om smådetaljer. Er slik jeg og, så jeg skjønner hvorfor de er slik, men det er jo litt rart å være på andre siden av gjerdet noen ganger og

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh, er det ikke meningen at sponsorer, sponser ting for å bli sett? :P

Helt korrekt. Dessuten sa han at bilen stod på verkstedet hans i Oslo. Jeg fikk vite firmanavnet og søkte etter det. Ingen firmaer i Norge som hadde det navnet gitt:) Morsom type, hehe..

Den helga han egentlig skulle vise den frem uferdig, så måtte han plutselig en tur til Tyskland. Jeg fikk derimot høre fra venner av dama hans at han var hjemme.

Han sa også at jeg skulle få sitte på i en BMW E46 M3 "Hamann Edition" (den med M5 motoren som synes gjennom panseret. Han skulle levere den til en kunde i Trondheim. Da helga kom så fikk jeg beskjed om at han allerede hadde levert den.

BLÆH!! haha

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..skjedde en episdode for ei stund siden...sto i "gata"med noen folk..så kom det bört ei jente på 15-16 år,som tror hu har peiling på bil..gjikk bort til en svart mr2 å sa:"Det der er jo den røde celica`n som kræsja jo"...hehe..Nok en latter:D..for det 1:det var ikke celica,det var mr2.,,,,,for det andre 2:;bilen var svart å ikke rød...

gjett om hu ble flau da;D

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tok feil på bilen, men om noe krasjer er det jo ikke umulig å lakke i en annen farge? :P Måtte jeg hellakkere en bil som var oppretta, og i utgangspunktet var rød - blæh - hadde nok jeg lakket sort.

Men jo, var nok noe grufult morsomt der og da. ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble sagt av meg i tidlig 2003 før jeg i det hele tatt visste om Smart Roadster, og i det hele tatt hadde sett eller hørt noe som helst til den.

Så ser jeg noe rullende opp gata, og jeg bryter ut: "ÅH SHITT!! TVR!!!"

Jeg skammer meg fortsatt den dag i dag...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider