Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Er vel heller slikt at dagens F1 ikke har turbo eller ?

Mopeden min gjør 120km/t - jeg har trimpotte og powerfilter

-Jeg tømte 5gir på A4 1,8T min og det glapp på ren asfalt ved gasspådrag

- Samme person : A4 1,8T min gjør 255km/t , det har jeg hatt den i - Men du, A4 er jo elektronisk sperra til 220 ( ?) - " Vrøvl"..

Bilen er framhjulstrekk, han kan ikke gi på de første 3 gira, for da kjører han av veien.. Går så jævlig bra, for var 380hk med chip og Catback (Org a4 1,8T.)

har kjørt en del a4 med 1.8t motor. å di bilene går skikkelig dårlig. har kjørt biler med chip, "power" filter, større eskos. å det går like ræva. jeg har kjørt mye biler. fler en jeg kan telle. og det er virkelig en stor skuffelse å kjøre disse bilene.

så jeg kan med sikkerhet si at auda a4 1.8turbo spinner IKKE på 5giret. den spinner vis du clucher den ut på grus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørt en plapre om 240hk i en 1600 motor fra honda uten turbo, klarer ikke helt å se for meg en 1,6 med så masse hk uten turbo

I bilene som er bygget etter S1600 reglemanget er det vel rundt 220/230 Hk, vei bil er noe annet. :)

Det går fint det ut av en B16 motor med sugetrim...

Motoren fra Integra TypeR presser jo ut 210hk fra fabrikk, riktignok 1.8 liter, men likevel... null stress i joggedress!

Er det noe Honda kan så er det motorer...

Joa, men som sakt, det må være en race motor. Ellers finner du jo 240Hk i S2000, ser ikke poenget med den motoren om du kan få det samme i en 1.6l ;)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så dere vet det så er en kompis av meg som jobber som bane-crew på Gardermoen i ferd med å utvikle en type track bite som har maksimal friksjon ene veien og som er glatt som teflon andre veien... Såpeglatt hvis man skulle finne på å bremse med andre ord :wonder:

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt av en 13 år gammel nogså bil intrisert gutt:

"Speedometret i Porsche 911'n til fattern gikk rundt 2 runder"

"Jeg har hatt over 100 på MT5'en min, og en kamerat dro bakhjul i alle gira på den"

Da jeg prøvde MT5'en greide jeg så vidt 70 i liten nedover bakke(overaskende nokk)

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør smørja på parkeringen utenfor ditt lokale politihus. Men la dem skli innover.

Tror jeg må få et fat av denne vidundersmørja neste gang jeg ser han på bortovermoen...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen klarer vel å prestere å si at en moped i hele tatt, med mopedmotor , selv med trim klarer å presse ut noe over 30hk ?

Formulerte det veldig dårlig, men det jeg mente, var det er umulig med 1100% effektøkning i en motor;):jail

MEn jo: Disse mekken- gutta skryter av sin mellonklassesykeleffekt i moppen sin:hammer

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som surrer litt men han sa at turbo virker best/bare i oppoverbakker og intercooler bare var for å se pent ut..

En annen sa at han på vinteren på en grusvei hadde 4 hjuls skrens i en u-sving på en ford sierra stv i 160...

en annen sa at han fikk over 160kmt på en trimma moped(rx eller en annen plastrakett) på flat mark og detta var ikke en små dude...

Lenke til kommentar
Del på andre sider