Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

Hmm,300hk er vel litt optimistisk, men kan fort klemme ut noen extra hester ved å justere opp tusbotrykket mye. Men om det holder i lengden er litt vanskelig på en original motor :P

 

 

antar det er meg skurk omtaler her etter en samtale vi hadde på msn, så jeg vil si det jeg sa:

 

Jeg sa at orginal turboen holder 300 hester, aldri sagt at man bare trenger og justere opp trykket...

 

 

Med andre ord skurk mente en annen person, da beklager jeg.

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snurra holder til rundt 310-315...men det er på rundt 1.3 bar,med mer trykk orker den mindre. Så man får drømme videre,tror jeg... :)

 

Dette spørs vel litt hvordan 200sx du snakker om mr?

 

Jeg skal personlig komme å bake deg muffins til frokost i morgen om du klarer å få 315hk på en ca18det med T25 (s13).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ha ting på stell, så snakket ihvertfall jeg om en sr20det, altså en s14 :)

 

Var en s15 det var snakk om her.

300hk(hjulhester) med original turbo med frontmontert intercooler står det i loggen på maskina mi da men.

Syns det virka litt optimisktisk jeg da men.

Men for all del, jeg har kun vært borti S14 og S13 og turboene til dem greier ikke stort mer enn 250-270motorhester.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mange med peil på hk rundt om kring å mange som ikke har peil.

 

hadde en kompis som mente han skulle får rundt 40 hk på å chippe en vr6 sugemotor, han var heldig å fikk 18.

 

hadde en annen kompis også på den tiden som hadde kjøpt en chippet 180 hk zeat så han skulle ha næremre 220 hk. vi kjørte om kapp da hadde jeg en a4turbo som var chippet til ca 180+/- å kan ikke si han dro fra meg eller dro innpå meg når vi byttet plass, bilen ble benket å det viste seg å være 176hk i den motoren altså chippet ned 4 hk det er bra deal.

viste seg at det var en 150 hk chippet til 180 hk

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en s15 det var snakk om her.

300hk(hjulhester) med original turbo med frontmontert intercooler står det i loggen på maskina mi da men.

Syns det virka litt optimisktisk jeg da men.

Men for all del, jeg har kun vært borti S14 og S13 og turboene til dem greier ikke stort mer enn 250-270motorhester.

 

s15 og s14 har samme motor (sr20det), mulig s15 har annen turbo, dette skal jeg ikke si for sikkert, men hadde vært rart om dem satt inn en turbo som tåler mindre enn den dem hadde fra før da..

 

Men jeg sa ikke at den fikk 300 hjulhester med bare frontmontert intercooler, sa at man kunne få opp mot 300 hjulhester ved og ha eksos, filter, front montert intercooler, dyser og annen bensinpumpe...

edit: og selfølgelig annen motorstyring, og få bilen mappet...

 

ja jeg glemte og skrive bensinpumpe til deg på msn, men jeg retta meg opp senere...

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s15 og s14 har samme motor (sr20det), mulig s15 har annen turbo, dette skal jeg ikke si for sikkert, men hadde vært rart om dem satt inn en turbo som tåler mindre enn den dem hadde fra før da..

 

Men jeg sa ikke at den fikk 300 hjulhester med bare frontmontert intercooler, sa at man kunne få opp mot 300 hjulhester ved og ha eksos, filter, front montert intercooler, dyser og annen bensinpumpe...

edit: og selfølgelig annen motorstyring, og få bilen mappet...

 

ja jeg glemte og skrive bensinpumpe til deg på msn, men jeg retta meg opp senere...

 

slutt å diskuter usaklige ting.. var uansett ikke det største løgnen du har hørt fra en bil intrisert så ikke gidd å diskuter detta her.. det er ikke SÅ gøy om en ikke vet at man må gjøre et par små ting ekstra for å få den effekten han snakka om..

i denne tråden her snakker vi store løgner av folk som ikke har peiling.

sånn som for eksempel folk som insisterer på at de har en knapp under gass pedalen som gjør sånn at når man gir full gass så kobler de inn turboen.. det er en morsom løgn.... :spin :spin

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å diskuter usaklige ting.. var uansett ikke det største løgnen du har hørt fra en bil intrisert så ikke gidd å diskuter detta her.. det er ikke SÅ gøy om en ikke vet at man må gjøre et par små ting ekstra for å få den effekten han snakka om..

i denne tråden her snakker vi store løgner av folk som ikke har peiling.

sånn som for eksempel folk som insisterer på at de har en knapp under gass pedalen som gjør sånn at når man gir full gass så kobler de inn turboen.. det er en morsom løgn.... :spin :spin

 

 

sorry, ble bare litt irritert, da jeg så at han la ut hendelsen her.

 

ferdig med saken :)

 

 

en jeg kjenner sa at han skulle trimme opp sin mercedes e190 til 300-400 hester,

når jeg spurte åssen han skulle få 300-400 hester så han litt rart på meg og sa; trimme vel...

 

jeg sa bare ok og gikk... :spin

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. faen må få meg en slik tirewaster kloss til å ha under gasspedalen i den alt for daue a4 turboen jeg har nå!! den er så dau at den kikker stykt på meg når jeg prøver å trykke litt mer en normalt på gassen hehe

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår