Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

hehe. faen må få meg en slik tirewaster kloss til å ha under gasspedalen i den alt for daue a4 turboen jeg har nå!! den er så dau at den kikker stykt på meg når jeg prøver å trykke litt mer en normalt på gassen hehe

Du har misforstått..

TireSaver: Under gasspedal

TireWaster: Oppå gasspedal for å få den trykka lengre ned og få flere hester :scared

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette spørs vel litt hvordan 200sx du snakker om mr?

Jeg skal personlig komme å bake deg muffins til frokost i morgen om du klarer å få 315hk på en ca18det med T25 (s13).

S14 SR20DET,seff. Den har denne:

GT2560R60Trimmap.jpg

Mens S13 CA18DET har denne:

T25-60TrimNissan.gif

...og kan bare skyte en hvit pinn etter 300 hk. Med den døgnrytmen jeg har nå spiser jeg ikke frokost,så jeg skipper muffinsene.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei type veeeldig blond jente skulle fylle drivstoff på bilen hun var sjofør på. gikk bak bilen , leste hva som sto bak bilen. så sporte hun stakkaren som jobbet på starsjonen om dem ikke hadde turbodiesel:idea:

samme jente skulle fylle olje på bilen, hadde vist brukt ett par timer på dette. viste seg att hun hadde fylt i gjennom peilepinnerøret. :hellothere:

Der brast jeg neimen meg ut i latter! takk for et morsom innlegg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prata med en på msn for en good stund sia. der han mente at "jo lengre man trådde gasspedalen ned i gulvet så blir det som å trimme en bil"

wtf

HAHA

:partyon:

må bare kommentere dette :p jeg skulle dra fra en på landevegen en gang med mamma sin Ford 2.0 stasjonsvogn, den var passe dau så jeg trykket ned gasspedalen det den var godt for, la meg ut ved siden av bilen og vips forsvant turtallet og gasswiren hadde røket - ergo det stemmer hvertfall ikke xD

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ergo det men hun blondina som fylte olje gjenneom peilerøret.

vi hadde en kunde på den forige jobben min som skulle fylle olje på en passat hvor lampa akkurat hedde begynt å lyse. Da mangler det ca 1 liter!! uansett, hun kjøpte først 1 liter, kom inn å kjøpte en til, kom in igjen å kjøpte den tredje litere, å når hun kom inn for å kjøpe den fjerde literen sa han på delelagere at nå måtte den være full, går jo ikke stort mer en tre liter på motoren, da svarte hun ja manglet bare litt til så var den full, han som solgte olja ble med ut for å sjekket at alt var bra, noe det forsovit var helt til hun pekte på påfyllings hullet hvor det stod olje opp til kanten.

han på delelageret syntes så synd på dama at han tok bilen inn på verkstede tappet olja gratis. å ga god rabatt på all oljen hun hadde kjøpt hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar med BMW 318i sa han hadde satt i en 318 is motor, og DTM potte, sa at den kombinasjonen ga åver 170hk. han sa han hadde målt 170 på bakhjulene på rulla på NAF.

- 94 Honda Accord 2,0i x 90 Mazda 323 1,6i x 97 VW Passat 1,9TDI x 86 Ford Scorpio 2,8i x 94 Ford Scorpio 2,0i x 90 Ford Sierra 2,0i x 86 Nissan Patrol 2,8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S14 SR20DET,seff. Den har denne:

BILDE IKKE SITERT

Mens S13 CA18DET har denne:

BILDE IKKE SITERT

...og kan bare skyte en hvit pinn etter 300 hk. Med den døgnrytmen jeg har nå spiser jeg ikke frokost,så jeg skipper muffinsene.. :)

Ja, skal vi se... Er vi enda ikke ferdig med det der? For det første, hvorfor er det "SEFF" s14? For det andre var jo det der totalt unyttig informasjon, var AKKURAT det samme som jeg sa. T28 på sr20det og T25 på ca18det.... Trenger ikke mer spesifikasjoner vettu, folk driter vel i størrelse på alle hull og hus på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar med BMW 318i sa han hadde satt i en 318 is motor, og DTM potte, sa at den kombinasjonen ga åver 170hk. han sa han hadde målt 170 på bakhjulene på rulla på NAF.

Toppfart kanskje ?

Tipper toppfarten på en IS er rundt 200-210 jeg :)

Mulig de er oppgitt til 198 km/h.. men så var det speedometer km/h vs gps f.eks da...

[x]91' Opel Vectra 4x4

[x]87' Opel Kadett Gsi

[x]90' Opel Vectra

[x]89' Opel Vectra 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal vi se... Er vi enda ikke ferdig med det der? For det første, hvorfor er det "SEFF" s14? For det andre var jo det der totalt unyttig informasjon, var AKKURAT det samme som jeg sa. T28 på sr20det og T25 på ca18det.... Trenger ikke mer spesifikasjoner vettu, folk driter vel i størrelse på alle hull og hus på den ;)
Niks. Fordi du sier at alle med SR20DET har en T28 originalt... hvilket er løgn (hvis den ikke er oppgradert). De har forskjellige (G)T25'er.. Og da er vi on-topic. ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider