Gå til innhold

Musikk i galant?

El_diablo

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å bygge anlegg i en Galant sedan? Har tenkt å oppgradere litt. Vet ikke om jeg skal ha ny sub eller forsterker, har en liten aktiv med 2 stk 8" fra før bak, men det blir ikke så mye dyp bass pga bilen er for isolert...

Tenkte i førsteomgang å bytte ut de høytalerene bak. Har noen fra gamlebilen som jeg tror passer. Det er noen bolt høytalere. Noen som vet diamaterene på høytalerene i hattehyllen og de foran oppe bygd inn i "dassbordet".

Ellers noen erfaringer og forslag til bra lyd?

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kjøpe komponent sett å ha foran i dash, størrelse blir da 10cm med separat diskant rettet mot fører og pasasjer, kjøp noen brukbare 6x9 baki, orginalt er det vel 13cm. ( funker jo det også ) Som basser kjøp en som du kan bruke med portet kasse, får du mer dypbass/trøkk )

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

oh.. hadde du hatt combi så kunne du kjøpt allt ferdi tilpasset til meg.. hvis du hadde likt det da seff.. Ingen som kan ha lyst til det?

jo jeg!!!

Har en stor 12" kasse baki som ikke passer for 5 flate øre.. den bare ligger der og tar plass, Fikk orginale 13cm høytalere av jafo i går. (til å ha på hver side av hattehylla.) Så det begynner vel å hjelpe..

Men hva er det du skal selge da? Bilder?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

jo jeg!!!

Har en stor 12" kasse baki som ikke passer for 5 flate øre.. den bare ligger der og tar plass, Fikk orginale 13cm høytalere av jafo i går. (til å ha på hver side av hattehylla.) Så det begynner vel å hjelpe..

Men hva er det du skal selge da? Bilder?

Lager en ny post jeg.. så slipper vi å ødelegge...

back 2 topic:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Hvordan er hattehylle høytalerene festet? Er det bare å vippe av grillen/gitteret og løsne noen skruer?

Jepp tok de ut av delebilen til Jafo i går, er bare klips på det øverste dekslet, det dekslet under der er festet med 4 stjerne skruer, så er selve elementet igjen festet med 4 stjerneskruer.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Lager en ny post jeg.. så slipper vi å ødelegge...

back 2 topic:)

Ser ikke den nye posten din noe sted jeg ;)

Så jeg lager den selv:D

den finner du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=57356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Hvordan er hattehylle høytalerene festet? Er det bare å vippe av grillen/gitteret og løsne noen skruer?

Er jo opptil flere måneder siden jeg skrudde de på sedan :o , så jeg burde huske..

men lurer på om du måtte løsne dekselene fra bagasjerommet?

eller fulgte de med hatthylleplata opp når man tok av den?? hmm

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider