Gå til innhold

regler, oppførsel, etc....

Ranger emnet


Vakuum

blir du "styrt" av hva andre sier\oppfordrer til her?  

31 stemmer

  1. 1. blir du "styrt" av hva andre sier\oppfordrer til her?

    • Ja, jeg følger slavisk andre sine oppfordringer
      2
    • Egentlig ikke, men jeg liker ikke at folk oppfordrer til "sånt".
      4
    • Nei, er ikke idiot heller da..
      25


Anbefalte innlegg

I de siste dagene har det vært veeeeeldig mye liv både på forumet og på irc kanalen. og jeg for min del syns det har vært mye tull fra "begge" partene på forumet.

 

Jeg syns det blir helt feil og slå ned på f.eks corvette sin tråd om kjøring, men vi burde hatt noen regler.

 

For det første:

Siden råning er så godt som ulovlig i norge, syns jeg at bilforumet ikke skal eller kan ta noe ansvar for at folk kommer med spørsmål om andre vil bli med ut og grise litt.

 

Alle kjører på eget ansvar og det blir bare feil at "bilforumet.net" har noe som helst ansvar for folks idioti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedproblemet er jo at moderatorene, både på web og irc er utrolig lite konsekvente. Det skaper trøbbel når enkelte uromomenter gjør alt de kan for å skape kvalme, i hvert fall virker det sånn.

 

Jeg har ikke det minste problem med å skjønne at tråder blir stengt / slettet, ei heller at det tidvis kan være fornuftig å sparke enkelte fra irc. Men; dere som har den makten må være konsekvente når dere gjør det, ikke bedrive en personlig forfølgelse av enkelte personer. Voks opp, det gjelder begge sider.

 

Når det gjelder irc så orker i hvert fall ikke jeg å være på en kanal hvor operatørene setter +m¹ når de finner det for godt, uten å ofre en tanke på hva dette betyr for brukere av kanalen.

 

 

 

1: for de som ikke er så innvidde i irc (dere er heldige! ;) -- +m gjør at kanlen blir moderert og bare utvalgte personer, utvalgt av de samme moderatorer/operatører kan skrive noe til kanalen.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Når det gjelder irc så orker i hvert fall ikke jeg å være på en kanal hvor operatørene setter +m¹ når de finner det for godt, uten å ofre en tanke på hva dette betyr for brukere av kanalen.

 

Det ble gjort i ca 10 minutter fordi enkelte uromomenter koblet seg på med nye bruker-id's fortere enn op'ene rakk og banne dem. Regner med du forstår hvorfor, og du hadde seff fått +v om du hadde gitt lyd fra deg at du var der ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IRC: på irc syns jeg gjerne at folk kan bli banna ja. siden der kommer jo alt opp på en gang.

 

Forumet: PÅ forumet syns jeg heller at folk kan klare å se bort fra, og ikke bli så trakasert av de som vil lage kvalme.

Jeg syns det har vært mye kvalme både fra og mot rdl.

hadde bare ene parten sett seg "for god" til det. så hadde det fort blitt slutt.

 

tenk på denne: Det kjedeligste som fins er å mobbe folk som ikke føler seg mobba.. det er som å mobbe en smør-pakke fordi den er så feit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Det ble gjort i ca 10 minutter fordi enkelte uromomenter koblet seg på med nye bruker-id's fortere enn op'ene rakk og banne dem. Regner med du forstår hvorfor, og du hadde seff fått +v om du hadde gitt lyd fra deg at du var der ;)

 

Det har skjedd før da. Når det har vært heftig diskutering på IRC. Så har det fort blitt /mode #bilforumet.net +m

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Det har skjedd før da. Når det har vært heftig diskutering på IRC. Så har det fort blitt /mode #bilforumet.net +m

 

Ja, da har det sikkert vært en grunn til det da også. Husk også at det er en grunn til at den funksjonen finnes ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tar opp problemene dine i PM til en av moderatorene så er det lettere å få frem sin mening. det du har drevet med i det siste er bare idiotisk da du ødelegger for deg selv og alle andre. det er jo bare edder og galle som kommer fra deg.

 

 

edit: dette var svar til en post av paralell som ble slettet..

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vakuum

 

Alle kjører på eget ansvar og det blir bare feil at "bilforumet.net" har noe som helst ansvar for folks idioti..

 

satt på spissen som også er tilfelle.

 

hvis alle her skulle invitert til streetrace så sitter vi her å hoster en ulovelig tjeneste.

 

vi driver en stor nettside med organisert kriminallitet.

 

det er en hard nøtt å knekke i retten.

 

prøv å se saken fra flere sider.

 

jeg er glad id ere alle....hilsen Håkon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

satt på spissen som også er tilfelle.

 

hvis alle her skulle invitert til streetrace så sitter vi her å hoster en ulovelig tjeneste.

 

vi driver en stor nettside med organisert kriminallitet.

 

det er en hard nøtt å knekke i retten.

 

prøv å se saken fra flere sider.

 

jeg er glad id ere alle....hilsen Håkon. :)

 

Derfor!

 

Dette burde jo alle forstå. Untatt dere kriminelle som oppfordrer folk til å gjøre ulovligheter og faenskap.

 

- Lag et eget forum med ulovligheter etc, et anonymt et :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

enig der... men jeg har det fortsatt morro med å tease modratorene... som jeg sa! JEG GIR MEG IKKE INTIL DERE KLARER Å OPFØRE DERE VOKSENT!.... Det gjelder DEG håkån oooh store!

 

ditt mål er lissom å gjøre det vannskelig for moderatorne...?

 

du er klar over hva som skjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår