Gå til innhold

regler, oppførsel, etc....

Ranger emnet


Vakuum

blir du "styrt" av hva andre sier\oppfordrer til her?  

31 stemmer

  1. 1. blir du "styrt" av hva andre sier\oppfordrer til her?

    • Ja, jeg følger slavisk andre sine oppfordringer
      2
    • Egentlig ikke, men jeg liker ikke at folk oppfordrer til "sånt".
      4
    • Nei, er ikke idiot heller da..
      25


Anbefalte innlegg

Til Håkon A

 

Problemet blir jo at de fleste former for råning, trimming, warez (det er MYE pirat kopierings poster på forumet) som er på forumet faktisk er ulovlige..

er jo ikke lov å ta en unødig skrens eller noe i norge vettu..

OG en ting er at folk oppfordrer til å grisekjører som f.eks gio.. at folk skryter av det, sier dem har gjort det... eller bare sier dem skal det er noe helt annet da..

 

dette forumet burde hatt en 10 siders sak som man må godta når med melder seg på.... hvorfor ikke fixe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte denne her jeg.. passer vel bra inn på siden et sted?

 

 

Klubben tar avstand fra lovbrudd og uvettig kjøring som er i strid med Norsk lov.

Klubben fraskriver seg alt ansvar ovenfor medlemmer som eventuelt pådrar seg rettslige eller økonomiske saker.

Vi oppfordrer alle medlemmene til å følge lover og regler, og heller "prøve" bilen på arrangementer der forholdene er lagt til rette for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RDL: Å jeg gir meg ikke før jeg har fått deg inn på ett norsk kurs eller rettskrivnings kurs ;) Gjerne ett touch kurs, for det kunne jeg trengt sjøl.

 

MVH Honda-Babe den snile

 

 

*lurer på når denne evige farsen av uggenhet skal stoppe*

 

EDIT; jeg svarte på en av RDL's mange svovel poster, men dere er jo så raske til å svare og slette og styre atte jeg rakk liksom ikke å svare gitt :) hehe

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

bare å stenge meg det ., som jeg sa. minste problem er å få laget seg en ny bruker...

 

 

 

Men jeg får fortsatt ikkeno svar fra deg!

 

vel...nå har det seg sånn at vi må godkjenne hver enkelt nye bruker. å siden deler av ip'n din alltid er lik, vil vi finne ut om det er deg eller ikke.

 

ip'n forteller litt om hvor man bor i landet.

 

evt vi kan stenge deg ute fra enkelte forum.

 

men si meg...er det dette som virkelig er målet ditt? å slå deg vrang å få alle mot deg?

ser du ikke hvordan folk oppfatter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Det ble gjort i ca 10 minutter fordi enkelte uromomenter koblet seg på med nye bruker-id's fortere enn op'ene rakk og banne dem. Regner med du forstår hvorfor, og du hadde seff fått +v om du hadde gitt lyd fra deg at du var der ;)

 

Det skjedde da flere ganger i går også.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår