RS2-GTi Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Trenger en lakkjobb til våren på min Corrado. Skal være samme farge som før men siden er den rød begynner den og bli falmet. Så trenger en utvendig oppfreshing. Jeg vil rett og slett bytte bort noe styling, dekk og felger el.l mot en lakkeringsjobb. Så visst du er, eller du kjenner noen som kan lakkere, er grunnarbeider, eller rett og slett skaffer lakkering billig så skaffer jeg det meste til biler billig. Så noen som vil ha en slik deal, så er jeg med. Bør helst være i Nordland/Tromsø/Trøndelag. Ta kontakt! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 du har ikke prøvd med en skikkelig rubbing på bilen din? jeg har en vw polo med rød farge, og den ble fin igjen ettet jeg gjorde det. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har en del riper + en noen små-bungler som skulle vært tatt også ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johans1 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kan godt hjelpe til med lakkering,, i bytte mot billige bildeler!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hva mener du med hjelpe til med lakkering? er du lakkerer eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paladin Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Riper som ikke går gjennom klarlakken kan man ta med rubbing, men om lakken har mistet pigmentene holder den ikke på fargen så lenge etter en rubbing/polering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Visst tipsene er til meg; Dere ser vel antall biler jeg har hatt ? Så ting som rubbing og skruving ... tror dere jeg kan det ? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Sitat Originally posted by RS2-GTi Visst tipsene er til meg; Dere ser vel antall biler jeg har hatt ? Så ting som rubbing og skruving ... tror dere jeg kan det ? trenger ikke å hisse deg!:D trenger ikke å lakke! du rubber bare bilen! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hehe, på et par golfer har jeg gjort det med sucess. Men det er små bungler nede på døra .. akkurat som noen har sklidd inn i en isskavvel med bilen eller noe ... pluss en liten i forskjermen osv .. Nytter ikke med rubbing da .. pluss noen riper ned til grunninga som er 4cmx0,5 cm ... så d funka dårlig Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Sitat Originally posted by RS2-GTi hehe, på et par golfer har jeg gjort det med sucess. Men det er små bungler nede på døra .. akkurat som noen har sklidd inn i en isskavvel med bilen eller noe ... pluss en liten i forskjermen osv .. Nytter ikke med rubbing da .. pluss noen riper ned til grunninga som er 4cmx0,5 cm ... så d funka dårlig tuller bare med deg jeg, så ut som du ble forbanna:D Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Om du gjør grunnarbeidet selv, altså pussing, sparkling, og du gjør det nøye kan jeg skaffe deg billig lakkering, rundt 3-5k + lakk. om du ikke synes dette er dyrt da.? ta kontakt? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg bor i Nordland.. Viss du betaler lakken og får tak i noe kult til Audi A4 så skal du vel få lakkert bilen din.. -- Roger Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 error skrev: Jeg bor i Nordland.. Viss du betaler lakken og får tak i noe kult til Audi A4 så skal du vel få lakkert bilen din.. -- Roger Er du lakkerer ? Er du OK på grunnarbeide også ? I så fall bare ta kontakt på raymond@rs-concept.com visst du er seriøs. Skal være en grei jobb forresten. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Pilsen skrev: Om du gjør grunnarbeidet selv, altså pussing, sparkling, og du gjør det nøye kan jeg skaffe deg billig lakkering, rundt 3-5k + lakk. om du ikke synes dette er dyrt da.? ta kontakt? Er jo en greit pris, men kan få dette flere plasser. Har flere tilbud uten grunnarbeidet, men jeg vet at dårlig grunnarbeide = dårlig lakkering :S Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg