Gå til innhold

Er du lakkerer ? Se her ...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Trenger en lakkjobb til våren på min Corrado. Skal være samme farge som før men siden er den rød begynner den og bli falmet. Så trenger en utvendig oppfreshing.

Jeg vil rett og slett bytte bort noe styling, dekk og felger el.l mot en lakkeringsjobb. Så visst du er, eller du kjenner noen som kan lakkere, er grunnarbeider, eller rett og slett skaffer lakkering billig så skaffer jeg det meste til biler billig. Så noen som vil ha en slik deal, så er jeg med. Bør helst være i Nordland/Tromsø/Trøndelag.

Ta kontakt!

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hehe, på et par golfer har jeg gjort det med sucess. Men det er små bungler nede på døra .. akkurat som noen har sklidd inn i en isskavvel med bilen eller noe ... pluss en liten i forskjermen osv ..

Nytter ikke med rubbing da .. pluss noen riper ned til grunninga som er 4cmx0,5 cm ... så d funka dårlig

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by RS2-GTi

hehe, på et par golfer har jeg gjort det med sucess. Men det er små bungler nede på døra .. akkurat som noen har sklidd inn i en isskavvel med bilen eller noe ... pluss en liten i forskjermen osv ..

Nytter ikke med rubbing da .. pluss noen riper ned til grunninga som er 4cmx0,5 cm ... så d funka dårlig

tuller bare med deg jeg, så ut som du ble forbanna:D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

error skrev:
Jeg bor i Nordland..

Viss du betaler lakken og får tak i noe kult til Audi A4 så skal du vel få lakkert bilen din..

-- Roger

Er du lakkerer ? Er du OK på grunnarbeide også ?

I så fall bare ta kontakt på raymond@rs-concept.com visst du er seriøs.

Skal være en grei jobb forresten.

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilsen skrev:
Om du gjør grunnarbeidet selv, altså pussing, sparkling, og du gjør det nøye kan jeg skaffe deg billig lakkering, rundt 3-5k + lakk. om du ikke synes dette er dyrt da.? ta kontakt?

Er jo en greit pris, men kan få dette flere plasser. Har flere tilbud uten

grunnarbeidet, men jeg vet at dårlig grunnarbeide = dårlig lakkering :S

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider