Yatsy Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Ser du leter etter bil.Får vel nevne at her er det ingen avgifter på bil, kun tilskudd til veivedlikehold på 2500,- i året Jeg vet jeg vet! Men det er ikke hovedgrunnen for å evt flytte tilbake da. Litt for kort vei strekning for å legge store summer i bil. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jeg har akkurat solgt en Chevrolet Tahoe (6 seter) til Svalbard. Den er nok på vei oppover på en båt nå. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FMDNN Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hei, siden det er flere som har spurt meg angående å få jobb her oppe så legger jeg ut denne linken. http://www.snsk.no/internet/no/frame/defaultFrame.asp?url=../stilling/ledig_stilling.htm Det er jobb som gruvearbeider og foregår i Svea med pendling til/fra Longyearbyen. Søknadsfristen er 10 desember Lurer på å flytte ett år til Svaldbard jeg er 17 år og vil ha ett jobbår hva som helst av jobb vet du no som kan passe eller om det er mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Du må nesten bare sjekke ut Nav.no eller slikt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullaksen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 viking 067, du aner ikke om det er ledig noen jobb som annleggsmaskinfører? Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nei desverre.Men ta kontakt med http://www.lnsn.no her oppe. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg