Morel Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Ved en glipp sitter jeg her nå med to profiler. Hvordan sletter jeg en brukerprofil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 PM admin med nicket på den aktuelle profilen, så fjerner de den sikkert for deg:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergene Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Takker! Føler meg noe chizofren for tida... :rolleyes: Siter Bilhøyttalere selges! Ta kontakt for mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Send meg PM fra den profilen du vil jeg skal slette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg