fred_stian Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hva synes folk om speilfilm på gulf.....? Sjå på bildet forskjempel........ Min er lyseblå dah, men anyway.. Hva synes dere????? :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 kan være litt fancy..men ..litt blanda følelser.. uansett er ikke soting av noe slag tøft hvis man bare har det på bakrutene! det skal være sotet helt frem! gjerne frontruta også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hhhhmmmmmm... Ja... det er jo tøffere med speil hele veien for eksempel, meeeen... Så ulovlig a gitt! :mad: Åssen er det å legge på film på bakruta? Tar man den ut, eller legger man på når bakruta er montert...? Skal slenge på speilfilm ,truuur jeg, men ikke før vår'n... Kjipt å stå i 10minus grader å knote..... Fryser og helvete.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Jeg føler ikke at speilfilm tar seg ut, uansett hvordan man vrir og vender på det. Mye tøffere med soting helt fram. Angående det med bakruta, så ville jeg ha anbefalt å ta den ut. Det jeg gjorde når jeg la på min film ihvertfall. Har sett folk har lagt på uten å ta ut også, men resultatene jeg har sett har vært mindre bra også. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 1. det må være skikkelig lagt på.. 2. på alle ruter.. ikke bare på bakrutene 3. bilen må ha en fancy fage for at det skal være kledlig.. ( knall rød, svart, sølv osv.. ikke burgunder orginalrød, hvit osv.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Falt ikke i smak hos meg :) Som de andre sier syns jeg også at det bør være helt frem og ikke bare de bakerste. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 syns igrund ikke noe om soting heller.. mye finere med lett toning.. og ripe frie glass.. ;P skal rive av sotinga mi så fort jeg har fåt orden på interiør.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Joda, hvis du ikke vil vise frem fjortisa som sitter baki å kniser med 10 prince mild og en lunken smirnoff ice, er det greit det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 falt ikke i smak :\ Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 må vera litt spesiell bil for å ha speilfilm. var nede på lanzarote for 3 uker sida og der var det mange biler som hadde solfilm på vinduane sine. det som var spesielt med dei filmane var at dei var fleir farga. ein svart clio hadde svartsoting der den blei til chrome soting. og rødt til svart og blått til grønnt. har ikkje sett dette i norge. er det nokon her sol har det? bare lurer. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by jettamaster må vera litt spesiell bil for å ha speilfilm. var nede på lanzarote for 3 uker sida og der var det mange biler som hadde solfilm på vinduane sine. det som var spesielt med dei filmane var at dei var fleir farga. ein svart clio hadde svartsoting der den blei til chrome soting. og rødt til svart og blått til grønnt. har ikkje sett dette i norge. er det nokon her sol har det? bare lurer. der har de faktisk bruk for solfilmen der :p Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by fred_stian Hhhhmmmmmm... Ja... det er jo tøffere med speil hele veien for eksempel, meeeen... Så ulovlig a gitt! :mad: akkurat derfor du ikke skal gjøre det, jeg syns det ser helt på jordet ut å bare sote de tre bakerste. gå heller for svak soting rundt om, det merker dem sikkert ikke, ser bedre ut gjør det også :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Ekke fan! :p Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by drturbo Joda, hvis du ikke vil vise frem fjortisa som sitter baki å kniser med 10 prince mild og en lunken smirnoff ice, er det greit det der. Hahaha! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Det KAN være pent på noen biler, men da må den ha en rimelig fet farge også. Ingen slitne originale pastellfarger. (Eller hvit for den saks skyld). Dessuten gjelder det som soting også, alt eller ingenting! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg