vwgti16v Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 ¨neitakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hmm.. Som jeg tenkte... Folk vil ha det all the way...Hele vegen rundt... Det blir nok ikke aktuelt.... Men hva burde jeg da gjøre utvendig på golfen? Som da ikke koster fjorten ganger så mye som bilen....:) Nå ser den omtrent orginal ut utenifra, eneste er 40 senk+m3 speil.. thats it ..... Så hva burde jeg gjøre utvendig dah? Noen tips???? Alu tøfler kommer til sommer'n....:D 90 fangere må lakkeres=mye penger....:mad: Full lakkering av bil=ENDA dyrere......:mad: :mad: Såså... Noen tips?!? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Vel, du får ikke tøff Golf uten at det koster penger. Og billig-stæsj blir som regel bare harry. Og om du ikke går for sting rundt hele ville jeg heller droppa det. Ser skikkelig teit ut med bare bak. Også ville jeg gått for lakkerte originalspeil istedenfor m3 speil. Men du kommer langt med; 90 fangere Emblemfri grill 9x16" kantfelger 60mm+ senk G60 breddere + skjørt En clean bakluke (Emblemfri, fjerne visker/dyse og smoothe lista) Og selvfølgelig en hellakkering! Altså... sånn ca. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 lakkering av fangeren kan du jo gjøre selv.. Blir kanskje ikke helt strøkent, men med litt øvelse så blir det ikke så værst! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 du har jo ratlookere, det kult spør du meg .. har du et lite budsjett ville jeg anbefalt deg å finne noen brukte kule felger og få den godt ned på bakken (minimum 60 senk). ellers er det jo enkelt og billig å få vekk de oransje blinklysa her og der. imho kommer dette før du bruker penger på neongirkule osv :P Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg