Gå til innhold

Hva synes folk.....?

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Hmm.. Som jeg tenkte... Folk vil ha det all the way...Hele vegen rundt... Det blir nok ikke aktuelt....

Men hva burde jeg da gjøre utvendig på golfen? Som da ikke koster fjorten ganger så mye som bilen....:)

Nå ser den omtrent orginal ut utenifra, eneste er 40 senk+m3 speil.. thats it ..... Så hva burde jeg gjøre utvendig dah? Noen tips????

Alu tøfler kommer til sommer'n....:D

90 fangere må lakkeres=mye penger....:mad:

Full lakkering av bil=ENDA dyrere......:mad: :mad:

Såså... Noen tips?!?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du får ikke tøff Golf uten at det koster penger. Og billig-stæsj blir som regel bare harry.

Og om du ikke går for sting rundt hele ville jeg heller droppa det. Ser skikkelig teit ut med bare bak.

Også ville jeg gått for lakkerte originalspeil istedenfor m3 speil.

Men du kommer langt med;

90 fangere

Emblemfri grill

9x16" kantfelger

60mm+ senk

G60 breddere + skjørt

En clean bakluke (Emblemfri, fjerne visker/dyse og smoothe lista)

Og selvfølgelig en hellakkering!

Altså... sånn ca.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo ratlookere, det kult spør du meg ..

har du et lite budsjett ville jeg anbefalt deg å finne noen brukte kule felger og få den godt ned på bakken (minimum 60 senk). ellers er det jo enkelt og billig å få vekk de oransje blinklysa her og der. imho kommer dette før du bruker penger på neongirkule osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider