MrFord Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Har en Sierra 2,0 forgasser som har en tendens til å stoppe ofte. Den bare kutter, som om jeg skulle vridd om tenninga selv. Og vil ikke starte etterpå. Har byttet coil og fordeler. Noen som har noe på hjertet som kan hjelpe en meget fortvilet sjel med Sierra??? På forhånd takk. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ISTFreak Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Det var slik med min og. Men den startet igjen etter ca 3 timer hver gang. Så eg ga faen skiftet motor til is.. hehe. Så kan ikke hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hmm...Stopper den etter at den står på tomgang eller også mens du kjører? Kutter den brått? Eller spytter den til den stopper? Hvor langt har motoren gått? Svar på dette, så skal jeg prøve å hjelpe deg videre;) Høres ut som noe elektrisk hvis den plutselig kutter ut når du kjører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Ja, den går ikke på tomgang heller da hvis den først stopper. Og ja, kutter brått. Bilen har runda 215.000 km Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuttsi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 hmm..hadde samme problem men dn stoppa åsså gikk d ett par min så starta dn ijænn åsså kunne man kjøre ett par min så stoppa dn ijænn..å da va d dn bensinfilter- regulator greia såm sitter på venstreforskjerm såm va gåen.. Siter No turbo shitt just real power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Har det samma problemet..... men da hadde spjelet paa forgassern fryst slik at den ikke opnet seg naar jeg ga gass.... Skru av luftfilter boksen og sjekk om din bil lider av samma vinter syndrom :D Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg