Gå til innhold

Stephan sitt anlegg som han kanskje vil selge.

Breisladdern

Anbefalte innlegg

må ta noen flere bilder først.. hehe.. men du kan nå begynne å ta en titt på dette slik det så ut før jeg tok det ut.. 6*9 høytalerne har en svart metallgrill over seg å seg absolutt ikke så stygg ut som på bildet der. Å i den ene suben så er det en sprekk, men den er reparert med et spesiellt lim å høres så go ut som ny.. det vises heller ikke. Ideen over forsterkerne ble aldri ferdig, men tanken var å lage en ramme med plexi glass eller noe over og vifter på sidene. Forsterkerne er IKKE til salgs. Frontsettet kommer det bilde av snart. :)

IMG_0066.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephan:

Er 6*9 og 10" sepparert innvendig? Hvor "lang" er kassa, altså hvor mye plass blir igjen i baggasjen fra kassa fram til luka..

Virker som det der tar litt for mye plass for meg..

Hva slags pris hadde du tenkt deg for dette? Hva slags merke er 6*9 og 10"?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basskassa, alltså 12" er separert fra 6*9 ja. Basskassa går akkurat mellom demperne og går helt inntill seteryggen. topplata og plata foran er bare laget for å få en helhet. 12" er pioneer, og 6*9 er cerwin wega. Frontsettet består av 4stk 4" cerwin wega og 2stk cerwin wega diskant.

Jessheim ja.. langt det.. .tror det er noen kilo for mye å sende i posten alltså... vet ikke åssen man kan gjøre det... tenkte på pris på 3500 bucks. Å ingen kan si at det er dyrt her nei.. :) Skal få inn noen flere bilder å info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Han kuttet vel ut logoen i papp eller mdf som han så limte/skrudde i kassen og trakk stoff over, er vel ikke så mye annet han kunne ha gjort for å få det til vell?

Anlegget så fett ut det :D

Stemmer det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Basskassa, alltså 12" er separert fra 6*9 ja. Basskassa går akkurat mellom demperne og går helt inntill seteryggen. topplata og plata foran er bare laget for å få en helhet. 12" er pioneer, og 6*9 er cerwin wega. Frontsettet består av 4stk 4" cerwin wega og 2stk cerwin wega diskant.

Jessheim ja.. langt det.. .tror det er noen kilo for mye å sende i posten alltså... vet ikke åssen man kan gjøre det... tenkte på pris på 3500 bucks. Å ingen kan si at det er dyrt her nei.. :) Skal få inn noen flere bilder å info.

Har du en 4" i døra og en 4" i dashpanelet,

Nei syns ikke prisen var så ille, men det er langt til trondheim ja.. Og det greiene der veier nok en del..

Tror jeg egentlig kan slå fra meg tanken, nå har jeg

4" forran

6" i hattehylla og en 12"baki, så jeg klarer meg egentlig greit, men skulle ha funnet en løsning på kassa baki, siden sånn det er nå så har jeg bare såvidt plass til en bærepose med pils baki der..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Har du en 4" i døra og en 4" i dashpanelet,

Nei syns ikke prisen var så ille, men det er langt til trondheim ja.. Og det greiene der veier nok en del..

Tror jeg egentlig kan slå fra meg tanken, nå har jeg

4" forran

6" i hattehylla og en 12"baki, så jeg klarer meg egentlig greit, men skulle ha funnet en løsning på kassa baki, siden sånn det er nå så har jeg bare såvidt plass til en bærepose med pils baki der..

har to 4" i førerdøra å 2 4" i passasjerdøra.

hehe.. har ikke plass til en eneste pils baki der jeg.. derfor man har bakseter vettu;)

Kunne jo møtt deg på halvveien hvis du skulle ombestemme deg.

Noen andre som vil ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider