Gå til innhold

tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen min...

Ranger emnet

Tarjei_Hugaas

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle poste en liten tråd om bilen, er greit hvis man har diverse spørsmål osv.

Bilen er en e36 320i 93 mod. med 140 000 på telleren. Kan jo skrive kort hva som er gjort hittil er, ny eksos ( kun bakpotte med 2 dtm stusser på hver side av bilen) chrome m3 speil, Dempet med 2 lag brown bread, spesialbygde dørsider framme i glassfiber lakkert i bilens farge m/focal logo, div. stereo ( 2stk focal 165v2 frontsett framme, 1 stk bake, 2 stk rf1001bd, 2 stk rockford hx2 power subber, 1 stk kicker 800.4, 2 stk cadenze 1,2 farad digitale kondiser) bestillt chrome inpro angeleseyes m/sideblinkere, fk 60/40 senkesett m/dempere, skrudde og polerte 18*8,5 m 225-40-18 dekk. Tror det var det meste.

Noen som vet om det er mye arbeid og bytte dempere og fjærer? har aldri gjort det før så? Kunne også slengt inn noen bilder men vet ikke hvordan man legger det inn, noen som kan/vil hjelpe? er rimelig "blank" på data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tarjei_Hugaas

Noen som vet om det er mye arbeid og bytte dempere og fjærer? har aldri gjort det før så? Kunne også slengt inn noen bilder men vet ikke hvordan man legger det inn, noen som kan/vil hjelpe? er rimelig "blank" på data.

Er gjort på en dag...enkel jobb.....

få opp noe bilder......hora opp 3`serier er noe man ikke kan få nok av

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tenkte kanskje det var på tide med en oppdatering av tråden, har bestillt komplett rieger e46 m3 lock bodykitt og 97 fronten med chrome nyrer. Var på en liten service med bilen her om dagen, et verksted som skyldte med div. tjenester fikk skiftet olje/ filter, girolje, justert håndbrekk og litt annet småtteri. Det som ikke var så morsomt var at de mente at jeg burde skifte tannstaget da det var slitasje og slakke i dette, noen som vet om dette er en del som bruker og gå på e36? er jo en litt kjip del og bytte hvis man ikke er helt nødt da den koster 7000. Merker ikke noe når jeg kjører så jeg syns det er litt merkelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...