Gå til innhold

tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen min...

Ranger emnet

Tarjei_Hugaas

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tarjei_Hugaas

Inpro lyktene får jeg fra danmark, kan skaffe flere for 2500. Ble ikke alpine men pioneer avix-c1 med navi osv. fikk den til samme prisen som alpine spilleren, betalte 3700 for fk settet

Okei.. Spiller fra statene? Er det navi i Avix-C1 orginalt liksom?

Hvor kjøpte du FK settet? Dette er med dempere og fjærer? Hadde de noe pris på justerbart?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har bestillt of fått diverse deler: bodykittet er kommet, m-tech pedaler og fothviler, m-tech sidelister, nye m3 speil da en eller annen tuling har ødelagt det ene, baklykter, tepper osv. Blir dårlig med bilder men skal prøve og ordne noe på mandag da jeg skal prøve og montere navi, lykter osv.

Ps: noen som vet hvor man får rimelig hellakkering? har tilbud på 15 lapper inkludert bortsveising av emblem på panser og bagasjelokk men begynner og bli litt dårlig med penger da det snart kommer en barnestol inn i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har montert baklyktene, sideblinkere, skiftet reim + navi. Men fikk seff ikke navien til og virke, skjermen er helt svart så den blir levert inn i morgen, er i allefall montert riktig. Har noen små teng på at topppakningen begynner og bli dårlig, lite kjøleveske + damp i eksos? (dampen i eksosen kommer muligens av at det samler seg sikkert enn del vann i dtm pottene) noen som vet hva dette kan ha seg? har i tillegg fått en "suselyd" når bilen går på tomgang, med enn gang jeg gir litt gass og slutter den, vet at det har noe med lufta og gjøre, noen som har hatt det samme? ellers ble det dårlig med bilder da jeg ble litt pist når navien ikke virket i tillegg til ei muligens dårlig topppakkning, vurderer og plane toppen hvis jeg må bytte pakkninga, noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider