D-1 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hallay på dokk.no må æ bare få ei opplysning hær æ ja!!kæm e d som bruke profiln min for tia?? ha itj verre logga inn på¨LÆÆÆÆÆNG. å når æ no først logge mæ på så finn æ ut at en fyr ve navn Thomas eller nå sånn som kjøre golf ha bynt å bruk profiln min!!! me samma gamle passorde å alt!! lure litt på ka som skjer æ ja!!!!men men.... Hilsen den virkelie D-1....................... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by D-1 Hallay på dokk.no må æ bare få ei opplysning hær æ ja!!kæm e d som bruke profiln min for tia?? ha itj verre logga inn på¨LÆÆÆÆÆNG. å når æ no først logge mæ på så finn æ ut at en fyr ve navn Thomas eller nå sånn som kjøre golf ha bynt å bruk profiln min!!! me samma gamle passorde å alt!! lure litt på ka som skjer æ ja!!!!men men.... Hilsen den virkelie D-1....................... La meg få æren av å skrike ut først til deg før alle andre gjør det: IKKE SKRIV DIALEKT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 æh..... unskyld meg azzaaaaaaaaaa..... menneeeeeeh!! WHATEVER!!! Dokk.no ?:.. wtf? fjortiss eller? Og fortell meg nå hvordan noen andre kan rappe en annens profil?... Det gåkke det jenta mi.. du har nok bare glemt hva du kalte deg selv sist gang... capih?!:. aj aj captain! PMS!..... dialekt SUX BIG FUCKING TIME!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Tape-R æh..... unskyld meg azzaaaaaaaaaa..... menneeeeeeh!! WHATEVER!!! Dokk.no ?:.. wtf? fjortiss eller? Og fortell meg nå hvordan noen andre kan rappe en annens profil?... Det gåkke det jenta mi.. du har nok bare glemt hva du kalte deg selv sist gang... capih?!:. aj aj captain! PMS!..... dialekt SUX BIG FUCKING TIME!! Får man tak i passordet kan man fint bruke andres profiler... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 jaja men nå tviler jeg på at noen sitter å spionerer å pcen hans for å rappe HANS profil da! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 ..Og hvorfor skulle noen som stjal profilen vært seriøse, da kunne de bare lagt seg ny profil? Folk som stjeler profiler gjør det for å kødde. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Mulig du har logga deg inn på en skole pc eller noe slikt? :D Og ikke logget deg ut igjen... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Ønsker meg "litt" synligere "Logg Ut" knapp :) Må lete hver gang(Korttids hukommelse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by mihkku Ønsker meg "litt" synligere "Logg Ut" knapp :) Må lete hver gang(Korttids hukommelse) Er vel en logout link på oversiktsidene til forumet? er vel ikke værre en å trykke på linken? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Gå inn og bytt passordet da smartass. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest doctor s Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Satt på hemsedal cafe i fjor og logga meg inn med mitt navn og mitt passord for å komme inn på bilforumet.net. Da kom jeg inn som en annen bruker og kunne svare med hans profil, så det har vel vært noe feil noe sted og det kan vel skje igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 du får den ikke tilbake! SUCKER :P Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 d-1 var det ikke, er du helt elendig, send mail til admin, eller bare bytt passord, dette er jo 0 interesa\ngt å diskutere... Denne thomas, bør jo være regga da ? ;) sikkert bare noe kødd eller noe, kose deg! - btw, hvor lenge er det siden, finn ut når "thomas" var sist logga inn ogsa da vell, "maybe he will reveal him selfe" - eller noe i den duren ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg