Gå til innhold

en jævel ha knabba profiln min!!

Ranger emnet

D-1

Anbefalte innlegg

Hallay på dokk.no må æ bare få ei opplysning hær æ ja!!kæm e d som bruke profiln min for tia?? ha itj verre logga inn på¨LÆÆÆÆÆNG. å når æ no først logge mæ på så finn æ ut at en fyr ve navn Thomas eller nå sånn som kjøre golf ha bynt å bruk profiln min!!! me samma gamle passorde å alt!! lure litt på ka som skjer æ ja!!!!men men....

Hilsen den virkelie D-1.......................

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

Hallay på dokk.no må æ bare få ei opplysning hær æ ja!!kæm e d som bruke profiln min for tia?? ha itj verre logga inn på¨LÆÆÆÆÆNG. å når æ no først logge mæ på så finn æ ut at en fyr ve navn Thomas eller nå sånn som kjøre golf ha bynt å bruk profiln min!!! me samma gamle passorde å alt!! lure litt på ka som skjer æ ja!!!!men men....

Hilsen den virkelie D-1.......................

La meg få æren av å skrike ut først til deg før alle andre gjør det:

IKKE SKRIV DIALEKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æh..... unskyld meg azzaaaaaaaaaa..... menneeeeeeh!!

WHATEVER!!!

Dokk.no ?:.. wtf? fjortiss eller?

Og fortell meg nå hvordan noen andre kan rappe en annens profil?... Det gåkke det jenta mi.. du har nok bare glemt hva du kalte deg selv sist gang...

capih?!:. aj aj captain!

PMS!..... dialekt SUX BIG FUCKING TIME!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

æh..... unskyld meg azzaaaaaaaaaa..... menneeeeeeh!!

WHATEVER!!!

Dokk.no ?:.. wtf? fjortiss eller?

Og fortell meg nå hvordan noen andre kan rappe en annens profil?... Det gåkke det jenta mi.. du har nok bare glemt hva du kalte deg selv sist gang...

capih?!:. aj aj captain!

PMS!..... dialekt SUX BIG FUCKING TIME!!

Får man tak i passordet kan man fint bruke andres profiler...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på hemsedal cafe i fjor og logga meg inn med mitt navn og mitt passord for å komme inn på bilforumet.net. Da kom jeg inn som en annen bruker og kunne svare med hans profil, så det har vel vært noe feil noe sted og det kan vel skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d-1 var det ikke, er du helt elendig, send mail til admin, eller bare bytt passord, dette er jo 0 interesa\ngt å diskutere...

Denne thomas, bør jo være regga da ? ;) sikkert bare noe kødd eller noe, kose deg!

- btw, hvor lenge er det siden, finn ut når "thomas" var sist logga inn ogsa da vell, "maybe he will reveal him selfe" - eller noe i den duren ;)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider