Gjest Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Nå gidder ikke jeg mere.... dette er håpløst! Når dere snakker om å drive et SERIØST forum og ender opp med atd ere skal være så jævli barnslige og bare slette postene og slenge ut dritt på irc kanalen osv osv. da føler ikke jeg for å være her mere! Jeg får rusle og tusle videre i min egen lile fantasi verdens som dem påstår her.. så får dere resten sitte å slikke rumpe til moden og gjøre alt som dem sier! Dette har ike end ritt med bil forum å gjøre lenger! Jeg sletter min Profil nå! Lykketil! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 takk - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 babyhmm? thumpsup 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Synd å miste et medlem, men vi får håpe det ordner seg til det bedre på forumet. Får du heller komme tilbake senere engang, når du bestemmer deg for å være litt mere kritisk til dine egne utsagn og bruker normal folkeskikk. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Hade bra. Lykke til videre:cocain: 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Du kan jo starte ditt eget Crosser-forum....:) ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 sorry å si det men jeg synes faktisk det er riktig av han å gå, men alikvel som Jonte sier så er det ikke bra å miste ett medlem. Men lykke til videre :) Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhoon_ Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Han kommer vel tilbake... Kan hende han spionerer... Men men. Typhoon_ ------------------------------------------------ Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Jonte Synd å miste et medlem, men vi får håpe det ordner seg til det bedre på forumet. Jeg er enig med deg, men dette er etter min mening prisen for at det har vært så fokusert mye på kvantitet, forumet har vokst alt for fort. Kanskje vi skal kalle det voksesyke? Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Jeg er enig med deg, men dette er etter min mening prisen for at det har vært så fokusert mye på kvantitet, forumet har vokst alt for fort. Kanskje vi skal kalle det voksesyke? Hmm. Det er også fokusert mye på kvalitet, at ovennevnte herremann ikke lenger er her, er et resultat av det. ;) 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Det er synd at paralell ("robert lunatic" :D )stikker synes jeg... Men det er bare mitt synspkt sikkert.. Synes man skal være voksen nok til å takle at ikke alle personligheter er like.. Men ja, jeg er enig i at ikke alt som kom ifra den kanten var 100% "politisk korrekt".. Men det er opp til crewet å bestemme det.. Og ikke noen få brukere..... Håper på å få se filmene dine uansett jeg paralell! De er kule ;) 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by ola Det er synd at paralell ("robert lunatic" :D )stikker synes jeg... Men det er bare mitt synspkt sikkert.. Synes man skal være voksen nok til å takle at ikke alle personligheter er like.. Men ja, jeg er enig i at ikke alt som kom ifra den kanten var 100% "politisk korrekt".. Men det er opp til crewet å bestemme det.. Og ikke noen få brukere..... Håper på å få se filmene dine uansett jeg paralell! De er kule ;) Nei, du er ikke den eneste med det synspunktet.. :) -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 1 down, but still 1,564 members left. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Loppa Hmm. Det er også fokusert mye på kvalitet, at ovennevnte herremann ikke lenger er her, er et resultat av det. ;) Joda, men det hadde sklidd ganske langt ut før kvalitet ble et tema ute på forumet. Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Rydda på signaturen hans har han også gjort - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg