Gå til innhold

Da Legger Jeg Meg I StØvet!

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

FAEN! Der mistet vi et medlem som jeg satte pris på iallefall!! Var enig i mesteparten av det han skrev jeg! Blir forbanna på mye av det som står her jeg også! Folk skriver så jævlig mye piss her at det er helt vilt! Bl.a en som går under nicket Jonte! Mulig du skulla endra nicket ditt til Joint(e), virker som du er passe stein når jeg ser hva du skriver her! sombrero

Mulig jeg bæsja brukbart på leggen ved å skrive dette..Liker egentlig ikke å henge ut folk i all offentlighet, men når jeg ser hvor mye folk har hengt ut et kjært medlem (i mine øyne iallefall) som paralell, så tror jeg ikke at det så farlig... Men det får gå sin gang...

Audun

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Audunius

FAEN! Der mistet vi et medlem som jeg satte pris på iallefall!! Var enig i mesteparten av det han skrev jeg! Blir forbanna på mye av det som står her jeg også! Folk skriver så jævlig mye piss her at det er helt vilt! Bl.a en som går under nicket Jonte! Mulig du skulla endra nicket ditt til Joint(e), virker som du er passe stein når jeg ser hva du skriver her! sombrero

Mulig jeg bæsja brukbart på leggen ved å skrive dette..Liker egentlig ikke å henge ut folk i all offentlighet, men når jeg ser hvor mye folk har hengt ut et kjært medlem (i mine øyne iallefall) som paralell, så tror jeg ikke at det så farlig... Men det får gå sin gang...

Audun

Er du seriøst forbanna på folk som forstår hvorfor tingene som blei gjort med det møtet, filmer som ble slettet, osv ?

Forstår du ikke selv?

Er du forbanna på folk som oppfører seg normalt og bruker folkeskikk blant mennesker, både ute på byen og over internett?

Og hva i faen henger du deg opp i det jeg sier for?

Fordi at jeg sier i mot Paralell? Har du peil på begge sider av saken? Vet du egentlig noe om hvordan Paralell driver på?

PS: Du kan få svare meg i PM også.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun

Tror du er heldig om det bare er leggen du har fått bæsj på..... :rolleyes:

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

takk

Originally posted by Mazda323F

babyhmm? thumpsup

Originally posted by Efini

Dette må være den mest positive tråden jeg har sett på forumet siden jeg kom hit! grinchy

:dude:

Dette går ikke ann, Stakkarn har motatt så mye dritt den tiden han har vært her. Paralell har blitt mobbet vekk herfra, nå får dere skjerpe dere.

Får planer om å stikke selv, når jeg ser ting som dette.

Marius: Nå får du få i gang de reglene dine, å få skikk på medlemmene dine.

Fortsetter det på denne måten, er det vel ikke mange som er igjen til slutt.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun

Stiller meg litt undrende til hvordan du kan få sympati for en kar som truer med å banke opp og ta livet av titalls folk på forumet (ofte via irc), ikke kan kommunisere som voksne mennesker, havner i krangel med absolutt alle han snakker med, går inn for og provosere i 95 % av postene sine, ikke kan et dugg om takt, tone og etikk, og er mest opptatt av at alle skal synes han er dritkul, best i verden og gud på moped, sykkel bil og alt annet som har med motor og gjøre.

Han nekter plent å rette seg etter høflige anmodninger fra likesinnede (ikke no snut her) motorfans, forum-eiere eller andre som prøver og hjelpe ham og gli inn i det sosiale samfunnet vi har her. Ber du ham pent om og minke signaturen sin fordi den tar en hel 19" skjerm og ingen får med seg noe av det som står i tråden han skriver i, kaller han deg tvert klodens største idiot av en horefaen og andre tiltalene formuleringer.

Kombiner dette med skriftlig fremstillingsevne som en gjennomsnittlig 8-åring så fortstår du hvorfor han ikke ble noen "hit" på dette forumet.

Han skapte mye artige sprell på video etc, men hva hjelper det når han oppfører seg som en komplett idiot ? Tror du han hadde vært lenge på et fotball-landslag med slik oppførsel uansett om han var dobbelt så god som de andre på laget ? NEI. Samfunnet krever samarbeid og folk som kan kommunisere med hverandre på en fornuftig måte. Inntil Paralell/rdl lærer seg det vil han møte massiv motgang resten av livet.

Han ble møtt med åpne armer her på forumet og har fått masse råd, vink, hint og tips til enkle måter å unngå og havne i krangel med folket rundt seg, men han valgte og fnyse av alle disse rådene og fortsette sin korstog mot "hele verden".

Det er trist at han ikke kan forstå slikt, og jeg synes virkelig synd på ham, for dette er kun hans tap!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra sagt Loppa!

Calib'R: jeg har sendt deg en PM, du bør lese den. Mulig du får litt mer innsikt.

Jeg kan godt forstå at folk reagerer, men det må isåfall være fordi de ikke vet helt hvordan 'paralell' fungerer..

Inntil for et par måneder siden trodde heller ikke jeg at mennesker med en sånn oppførsel og mentalitet eksisterte bortsett fra på dårlige filmer..

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra sagt Loppa!

Calib'R: jeg har sendt deg en PM, du bør lese den. Mulig du får litt mer innsikt.

Jeg kan godt forstå at folk reagerer, men det må isåfall være fordi de ikke vet helt hvordan 'paralell' fungerer..

Inntil for et par måneder siden trodde heller ikke jeg at mennesker med en sånn oppførsel og mentalitet eksisterte bortsett fra på dårlige filmer..

Jeg gidder rett og slett ikke å juble over at han stakk. Men, har vel faktisk god grunn til det. Det har du også for den saks skyld.

Men, det er fortsatt synd at han som medlem stakk, men vi får håpe at det roer seg på forumet, og at han kanskje kommer tilbake i en litt mer voksen person.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paralell har fått en del kritikk fordi vi ble narret til å tro at Corvette var kommet til skade i utforkjøring.

Jeg ser ironi og stor selvmotsigelse i dette.

De som rettet kritikk mot ham for dette er nå de samme som priser seg lykkelig over hans "bortgang".

Var skuffelse grunnen til reaksjonene? Hadde dere helst sett at Paralell og Corvette faktisk forulykket?

:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Paralell har fått en del kritikk fordi vi ble narret til å tro at Corvette var kommet til skade i utforkjøring.

Jeg ser ironi og stor selvmotsigelse i dette.

De som rettet kritikk mot ham for dette er nå de samme som priser seg lykkelig over hans "bortgang".

Var skuffelse grunnen til reaksjonene? Hadde dere helst sett at Paralell og Corvette faktisk forulykket?

Neida.. Corvette har jeg ingenting imot..

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Uansett så mye jeg har diskutert og kranglet med Paralell. Uansett så mye han har truet meg med ditt og datt, f.eks en trussel på å ta livet mitt (ikke sånn direkte, men på en måte) så har jeg faktisk ikke ønsket han noe vondt, har faktisk flirt av det hele. For det er bra tåpelig av han og ikke kunne godta at folk har andre meninger enn han etc etc...

Og Corvette har jeg diskutert mye med, og han har også det med å være uenig med mange, MEN han er på et saklig nivå og diskuterer ordentlig. Derfor har det faktisk vært morro og interessant og diskutere med han, til tider.

Og uansett hvor lite man liker en person, så kan man ikke ønske den personen død. Det er ikke rett.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra sagt Loppa!

Efini: Send den til Audunius også, så han får bedre mulighet til og se helheten i dette.

Det kan kanskje virke hardt en del av de reaksjonene rdl/paralell har fått rettet mot seg, men for de som kjenner hele "livssyklusen" hans på web-forumet her og irc-kanalen, samt en del personlige samtaler i pm og på irc han har hatt med forumets andre medlemmer er det ingen som feller en tåre over hans manglende tilstedeværelse.

Så vennligst, de som skal uttale seg bør være sikre på at de kjenner hele sakens gang. Så mange ondskapsfulle poster som moderatorene har slettet fra ham, er det svært vanskelig for brukere som ikke er her flere timer om dagen og ha den fulle oversikten. Ha det i bakhodet når dere vurderer saken well

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Dette går ikke ann, Stakkarn har motatt så mye dritt den tiden han har vært her. Paralell har blitt mobbet vekk herfra, nå får dere skjerpe dere.

Får planer om å stikke selv, når jeg ser ting som dette.

Marius: Nå får du få i gang de reglene dine, å få skikk på medlemmene dine.

Fortsetter det på denne måten, er det vel ikke mange som er igjen til slutt.

det var bare humoristisk... ikke ta deg så nær av det.

hvertfall fra min side da... men men :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Stiller meg litt undrende til hvordan du kan få sympati for en kar som truer med å banke opp og ta livet av titalls folk på forumet (ofte via irc), ikke kan kommunisere som voksne mennesker, havner i krangel med absolutt alle han snakker med, går inn for og provosere i 95 % av postene sine, ikke kan et dugg om takt, tone og etikk, og er mest opptatt av at alle skal synes han er dritkul, best i verden og gud på moped, sykkel bil og alt annet som har med motor og gjøre.

Han nekter plent å rette seg etter høflige anmodninger fra likesinnede (ikke no snut her) motorfans, forum-eiere eller andre som prøver og hjelpe ham og gli inn i det sosiale samfunnet vi har her. Ber du ham pent om og minke signaturen sin fordi den tar en hel 19" skjerm og ingen får med seg noe av det som står i tråden han skriver i, kaller han deg tvert klodens største idiot av en horefaen og andre tiltalene formuleringer.

Kombiner dette med skriftlig fremstillingsevne som en gjennomsnittlig 8-åring så fortstår du hvorfor han ikke ble noen "hit" på dette forumet.

Han skapte mye artige sprell på video etc, men hva hjelper det når han oppfører seg som en komplett idiot ? Tror du han hadde vært lenge på et fotball-landslag med slik oppførsel uansett om han var dobbelt så god som de andre på laget ? NEI. Samfunnet krever samarbeid og folk som kan kommunisere med hverandre på en fornuftig måte. Inntil Paralell/rdl lærer seg det vil han møte massiv motgang resten av livet.

Han ble møtt med åpne armer her på forumet og har fått masse råd, vink, hint og tips til enkle måter å unngå og havne i krangel med folket rundt seg, men han valgte og fnyse av alle disse rådene og fortsette sin korstog mot "hele verden".

Det er trist at han ikke kan forstå slikt, og jeg synes virkelig synd på ham, for dette er kun hans tap!

Til neste jul skal jeg ønske meg sånne formuleringsevner....

Fantastisk godt skrevet og meget oppriktig!

Det er bare å bøye seg i støvet for dine velformulerte og gjennomtenkte innlegg..

thumpsup

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår