Gå til innhold

Da Legger Jeg Meg I StØvet!

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Originally posted by Schlasken

da kjenner ikke du hele historien. det er synd at du (og kansje flere for den saks skyld) oppfattet dette som en heksejakt da det ikke var tilfellet. det er synd at du selv har hatt tanker om å forlate forumet, et tap av et medlem er tap av en ressurs...

som jeg har sagt til Efini.

Så har sittet å lest hjennom alle trådene Paralell har postet i. Klart han kan være provoserende og frekk. Men nesten alle gangene, er det fordi, det er noen som går imot han. Han står altid igjen alene til slutt.

Jeg har skjønt det sånn at Paralell bare er åpen og Ærlig, og sier ting rett ut. Han sier noe han føler for å si, så er diskusjonen i gang.

Jeg mente egentlig at det var så dumt å rope hurra for at han stikker.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Calib'R

som jeg har sagt til Efini.

Så har sittet å lest hjennom alle trådene Paralell har postet i. Klart han kan være provoserende og frekk. Men nesten alle gangene, er det fordi, det er noen som går imot han. Han står altid igjen alene til slutt.

Jeg har skjønt det sånn at Paralell bare er åpen og Ærlig, og sier ting rett ut. Han sier noe han føler for å si, så er diskusjonen i gang.

Jeg mente egentlig at det var så dumt å rope hurra for at han stikker.

er det noen som synest at det var bra at paralell ble bortevekk???

samme hvem som forsvinner.... det er alltid "trist"

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid tilbake var jeg sikker på at jeg skulle bli vraket fra forumet av moderatorene....,men så, med ett ble jeg voksen. Jeg så verden med nye øyne....Forstod at jeg måtte være enig med moderatorene og le av det samme som alle mine venner her inne.

Da ble jeg nesten flau av alle de barnslige kometarene og bemerkningene mine i gamle poster, og ble brydd der jeg leste at jeg hadde andre meninger enn andre!!!

Nå har jeg lært!!!!

Takk til moderatorene for å få meg på rett kjøl!!

Bo-Andre Hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare la denne saken ligge nå`a?

Er så lei av å få opp klageposter og kritikkposter hver eneste dag.

Det har blitt sagt før, og jeg sier det igjen.

De som er uenige med hvordan forumet styres, kan finne seg et annet sted å være, eller holde kjeft.

De som ikke greier å rette seg etter moderatorenes ønsker, kan finne seg et annet sted å være, eller holde kjeft.

La oss få en slutt på dette, og gå tilbake til det (u)normale bilforumet det var for noen mnd. siden.

Please.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg nå står i fare for å irritere på meg mange her inne, men jeg tillater meg å komme med min personlige mening om saken.

På IRC/forum er det nødvendig med en viss takhøyde, og man må også ta med i beregningen at det er en del folk som kommer med uttalelser som ikke akkurat hadde blitt akseptert IRL.

Personlig mener jeg at flere av moderatorene her inne er litt vel glade i delete-knappen og til tider kan oppføre seg litt "maktsyke", og fjerner/sperrer alle innlegg som kan oppfattes som kritikk mot noe eller noen.

Etter min mening bør man rett og slett "tåle" en del av dette. At RDL har klart å "erte" på seg mange her stemmer, jeg har diskutert med ham selv, men jeg synes det egentlig var helt greit. Om noen sier både det ene og det andre av personkritikk er det like greit å ikke bry seg om det, jeg vet selv hvor lett det er å miste besinnelsen når man er i en diskusjon. At det er umodent og barnslig å gjøre det kan nok stemme, men såpass bør de som selv mener de er så "modne" og disiplinerte klare å lese.

Jeg synes det er synd at RDL forsvinner herfra (hvis han nå virkelig gjør det) og håper det ikke blir særlig langvarig, for han lagde ihvertfall litt liv og røre både her på forumet og på IRC. Diverse personer har hatt personlige "korstog" mot ham, jeg vet ingen ting om hva det dreier seg om, så jeg kan ikke uttale meg om det, men det virker som noen her inne er litt for seriøse og tar det folk sier her litt for alvorlig.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

De som er uenige med hvordan forumet styres, kan finne seg et annet sted å være, eller holde kjeft.

De som ikke greier å rette seg etter moderatorenes ønsker, kan finne seg et annet sted å være, eller holde kjeft.

La oss få en slutt på dette, og gå tilbake til det (u)normale bilforumet det var for noen mnd. siden.

Please.

enig..... mye bedre i "gamle" dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Please.

Skal vi bare sitte og se på at moderatorene forskjellsbehandler folk? hvor har du gjort av rettferdighetssansen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Focus

Skal vi bare sitte og se på at moderatorene forskjellsbehandler folk? hvor har du gjort av rettferdighetssansen din?

forskjellsbehandling meg både her og der....

de dasker dem som skriker høyest på fingrene.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Focus

Hva har du tenkt til å gjøre Kenneth ? ;) Kritikken som kommer frem blir lest og bearbeidet av de den gjelder. Tålmodighet og tid til ettertanke må nå få innpass hos de involverte partene, så går nok ting bra til slutt. Tankene om statskupp kan du slå fra deg. Denne tråden omhandler ikke deg/Corvette - få det inn i hodet, eller så blir denne også stengt !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan se utifra informasjonen man får når man registrerer seg så kan moderatorene forskjellsbehandle

Although the administrators and moderators of Bilforumet.net will attempt to keep all objectionable messages off this forum, it is impossible for us to review all messages. All messages express the views of the author, and neither the owners of Bilforumet.net or Jelsoft Enterprises Limited (developers of vBulletin) will be held responsible for the content of any message.

By clicking the Agree button, you warrant that you will not post any messages that are obscene, vulgar, sexually-orientated, hateful, threatening, or otherwise violative of any laws.

The owners of Bilforumet.net have the right to remove, edit, move or close any thread for any reason

står også noe om ulovligheter o.s.v så moderatorene kan gjøre slikt,om det er rettferdig eller ikke er en annen sak

poenget er at de kan gjøre det...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. så henger vi han da.. Han sa jo "din lille dritt" til en.....

Poenget med at paralell skrev mye som kan oppfattes som provoserende, og upassende er jeg delvis enig i.. Men det betyr ikke at det er nødvendig med heksejakt for å hisse opp stemningen fordi??

Det er sikkert moro å piske apa i buret for noen, for å se hvor sinna en kan få apa :D Det er likeså mye det paralell drev med virka det som for meg :D :D Slike diskusjoner som paralell og jonte hadde til tider, var uansett det dummeste jeg har sett på et norskt forum iallefall.. SLIKT bør en slå ned på i mine øyne.. Og ikke bare på den ene parten..

Det er alltid to sider i en sak.

Men at oppørselen til paralell til tider var over streken, er jeg enig i.. Men på slutten her var det faen ikke bare han ass........

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Slike diskusjoner som paralell og jonte hadde til tider, var uansett det dummeste jeg har sett på et norskt forum iallefall.. SLIKT bør en slå ned på i mine øyne.. Og ikke bare på den ene parten...

Det er nevnt for begge parter, den ene aksepterte det, den andre startet denne tråden.

Som sagt tidligere - alt skjer ikke i offentligheten.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Royal

Av ren medfølelse til Robert, så melder jeg meg herved ut jeg også!

Hadet bra!

Ok, hadet!

Kommer til å savne alle de konstruktive innleggene dine.

:rolleyes:

(Hvorfor gidder folk å regge seg for å skrive at de stikker?)

Når det er sagt, så var Robert/paralell et friskt pust her inne.. Synd at det blir sånn, men man må innrette seg litt desverre.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Ok, hadet!

Kommer til å savne alle de konstruktive innleggene dine.

:rolleyes:

(Hvorfor gidder folk å regge seg for å skrive at de stikker?)

lol lol ... han var jammen meg lenge her på forumet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår