Hans Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Royal Av ren medfølelse til Robert, så melder jeg meg herved ut jeg også! Hadet bra! Kommer til å savne deg her på forumet.. Hihi.. :D (Bare tuller ass... skriver det også for å slippe reaksjoner.. ;) ) Men.. Jeg gleder meg til våren.. Da kommer HELT SIKKERT forumet til å ta seg opp igjen og bli til det d engang var. Personlig kommer jeg nok ikke til å savne Paralell. Synes NESTEN alle innleggene hans var ganske barnslige. Men noe fornufig kom han jo oxo med dah.. (minimalt :rolleyes: ) 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royal Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by eirikoo Ok, hadet! Kommer til å savne alle de konstruktive innleggene dine. :rolleyes: (Hvorfor gidder folk å regge seg for å skrive at de stikker?) Før jeg stikker. Jeg har gått under fire forskjellige nick.. Nærmere 400 poster til sammen. idiot :ssip: R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Air 63 Kommer til å savne deg her på forumet.. Hihi.. :D (Bare tuller ass... skriver det også for å slippe reaksjoner.. ;) ) Men.. Jeg gleder meg til våren.. Da kommer HELT SIKKERT forumet til å ta seg opp igjen og bli til det d engang var. Personlig kommer jeg nok ikke til å savne Paralell. Synes NESTEN alle innleggene hans var ganske barnslige. Men noe fornufig kom han jo oxo med dah.. (minimalt :rolleyes: ) det er på våren folk "lever" her på forumet??? håper det blir no av den Bilforumet.net klubben, hadde bare vært genialt..... og møtest på treff.... *håper* -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Royal Før jeg stikker. Jeg har gått under fire forskjellige nick.. Nærmere 400 poster til sammen. idiot :ssip: R. Ok, hadet bra da, lukk døra etter deg. Hvorfor signer du ikke ut under et av de mange nickene dine da? Og hvorfor trenger du flere nick? :rolleyes: -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by eirikoo Ok, hadet bra da, lukk døra etter deg. Hvorfor signer du ikke ut under et av de mange nickene dine da? Og hvorfor trenger du flere nick? :rolleyes: Som Kenneth så klokt sa.. Det er greit å ha den dagen Håkon og Marius blir i dårlig humør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by eirikoo Ok, hadet bra da, lukk døra etter deg. Hvorfor signer du ikke ut under et av de mange nickene dine da? Og hvorfor trenger du flere nick? :rolleyes: lurer jeg også på..... holder med ett nick kanskje noen som glemmer passordet sitt ????? :D -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Focus Som Kenneth så klokt sa.. Det er greit å ha den dagen Håkon og Marius blir i dårlig humør. Kan stemme det.. Jeg tror du kjenner Kenneth godt jeg. ;) -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by eirikoo Kan stemme det.. Jeg tror du kjenner Kenneth godt jeg. ;) Jepp, det gjør jeg, han er en av mine beste kamerater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Unnskyld at jeg spør, men hva har egentlig c0rvette og paralell gjort som er så jævelig at dem blir kasta ut? For min del så synes jeg at det er de 2 som bringer mest liv til forumet, spesielt paralell sine filmer. Jeg mener at det er helt feil å begyne å kaste ut folk pga. at dem sier det dem mener! Jeg kjenner corvette ganske godt fra før av og jeg veit at han altid holder seg sakelig i diskusjoner! - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by c00p Unnskyld at jeg spør, men hva har egentlig c0rvette og paralell gjort som er så jævelig at dem blir kasta ut? For min del så synes jeg at det er de 2 som bringer mest liv til forumet, spesielt paralell sine filmer. Jeg mener at det er helt feil å begyne å kaste ut folk pga. at dem sier det dem mener! Jeg kjenner corvette ganske godt fra før av og jeg veit at han altid holder seg sakelig i diskusjoner! INGEN som har blitt kasta ut! Bare så det er nevnt. Paralell valgte å gå av egen fri vilje. Corvette ble sperret i en uke. Grunnen får du spørre admin om. Men det er INGEN som har blitt kastet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by c00p Unnskyld at jeg spør, men hva har egentlig c0rvette og paralell gjort som er så jævelig at dem blir kasta ut? For min del så synes jeg at det er de 2 som bringer mest liv til forumet, spesielt paralell sine filmer. Jeg mener at det er helt feil å begyne å kaste ut folk pga. at dem sier det dem mener! Jeg kjenner corvette ganske godt fra før av og jeg veit at han altid holder seg sakelig i diskusjoner! Ingen so har blitt kasta ut her.. Og som nevnt før dreier ikke dette seg om Corvette. 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by MrHappy INGEN som har blitt kasta ut! Bare så det er nevnt. Paralell valgte å gå av egen fri vilje. Corvette ble sperret i en uke. Grunnen får du spørre admin om. Men det er INGEN som har blitt kastet ut! Derimot prøver Marius og Håkon å presse Corvette ut av forumet, ved å sperre kontoen hans, selv om han ikke har brutt noen av reglene man må akseptere ved å melde seg inn på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Det var ikke paralells meninger som var problemet, men hvordan han utrykte seg.. Han kan mene hva han vill for meg, men jeg hadde ikke funner meg ikke i å bli utskjelt, truet osv. Dette har han gjort mange ganger. Klarer du ikke å få frem dine synspunkter eller å takle andre sine uten å bli helt rebelsk, så er det bedre uten deg. Forumet var bra før disse kverulantene dukket opp og vill bli bra når de lærer å oppføre seg eller stikker. Vil du være her så følg reglene.. Jeg har vert her lenge og aldri hatt problemer med å inrette meg. Det kunne kanskje vert på tide med noen veldig klare regler på hva som er lov og ikke lov å poste. Samt noen relger når det gjelder oppførsel på forumet. Normal folkeskikk burde egentlig være nok, men det er det tydleligvis ikke. "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Sorry jeg bare MÅTTE svare på en ting! har sitti å følg med nå. og siden jeg ikek får sletta min bruker så kan jeg likegjerne titte etter! Denne er spes. til PIMP! Altså.. du er den som har minst å uttale deg med her.. Jeg syns at dem som skal klage på oss kan være dem som i det heletatt bidrar til å underholde og prate og være aktive i forumet... Jeg f,eks har sett bare noen få poster av deg. og værtfall ingen av dem som det innebærer "kriminelle" handlinger som å leke seg litt på veien og lage diverse filmer! Og til dere andre! JA.. jeg har problemer med å utrykke meg på en normal og voksen måte.. og det har jegsagt flere ganger til hvorfor. det er fordi jeg heletiden har flere folk som bare rakker ned på meg og mine meninger og da blir jeg sur! Og til et annet faktuk jeg har ALDRI truet none andre enn jonte og det med å Jule han opp som er no helt annerledes enn å drepe! Og det er av diverse grunner ikke bare fordi han ba meg roe seg ned.. (Slutt å roro din båt jonte det er høl på den!) Ett annet fakta! Til mine SKRIVEVANSKER.. Jeg er ikke invandrer nei! Jeg er født og opvokst i dette land i 19 år! Jeg har bare et bedritent tastatur og prøver å lære meg å se på skjermen og skrive... men orker ikke å rette opp feil! Til dere som sier vi skal holde oss sakli og til reglene... Si meg egentlig.. HVEM REGLER? det står ingen regler her. her er det bare modsa som føler for å være litt maktsyke og velger derfor å sletta ogutestenge inlegg til bare VISSE personer!! Jeg vi lat folk skal slutte å se på meg som en PSYCHO/GAL/DREPENDE kar pga noen rykter som bl.a kommer ut av kjeften på EFINI(Brede) Jonte(Jonte) og Kaja_marlene(kaja) Mye somd em sier stemmer overhodet ikke! Det er svært få som kjenner meg og vet hvordan jeg er eler kan bli! Og at folk skal fantasere og mene at det dem selv tror er riktig og slenge ut utrykk om at jeg er ute etter å drepe folk og lage helvete får holde det til seg selv!! Ellers har jeg ikke så veldig mye annet å tilføye enn at dere alle som har sagt mye dritt mot meg. skal ta å snu hodet mot modsa og finne ut av hvordan dem er oxo! Jeg sitter å kjemper for min egen rett mot dem, Dem sier at de vil drive et Seriøst forum... det kan du umulig på måten dem er på.. dette gjelder spes Håkån! I helegår slettet han alt av mld jeg hadde skrevet som var nedervende på modsa.. Og det var KUN kritikk! Og ikke en "sjef" tåler kritikk så har du lite å gjøre som sjef! Jeg syns moddene kan begynne åvære litt mer voksne og tenke litt over hva dem gjør før det skjer! Det klarer væffal ikke noen her!! Jeg blir sett på som en idiot.. Og det bare fordi jeg tør å uttale meg om hva jeg akkurat mener og bryr meg lite om hva andre syns! Jeg syns jeg selv har vist jeg har baller nokk til å finne på en del faenskap.. Og om mange av dere mener det virker så "normalt/enkelt blablabal" så sier jeg igjen.. dere vet lite om meg!.. Man skal være passe dum for å finne på å lage væffal noen av de filmene jeg har laget av diverse grunner!.. Der jeg fremstår med bevis mot min kjøring med mine initialer Samt min hjemmeside adresse! Syns jeg IDIOTEN fortjener litt credit i det minste. som de fleste sier.. jeg er en av grunnene til at det i det heletatt skjer noe her på forumet av show! Takk for meg! Hadet bra! (ps.. til dere som mente jeg var "borte"! Ja jeg er det! og jeg kommer ikke tilbake nei! Modsene har ennå ikke bevist voksen og seriøs oppførsell. da skal heller ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Focus Som Kenneth så klokt sa.. Det er greit å ha den dagen Håkon og Marius blir i dårlig humør. Eller så kan man oppføre seg skikkelig ? *dunkehodetiveggen* 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg