Gå til innhold

hva tenker du når du får blålys i speilet?

Ranger emnet

rakett

Anbefalte innlegg

Kom akkurat inn fra litt framogtilbake kjøring her i bygda...

var ute og råna på en lang strekke hvor det er 50 sone.

siden klokka var rundt fire, og jeg var på tur hjem for å legge meg, så lå jeg i litt over 50 *kremt*

plutselig kommer det en bil opp bak meg, jeg ser den fra et stykke avgårde, men tenker ikke større over det...før jævelskapen slår på blålysa! :eek:

hadde noen folk i bilen, så jeg skvatt til, tenkte med en gang "faen, jeg har ikke RÅD til fartsbot nå!" og gaula "SHIT, PURKEN" av en eller annen merkelig grunn, mens jeg jobber på meg beltet (som jeg for EN gangs skyld ikke brukte) på meg, og bremser ned samtidig.

jeg innser ikke at han ikke var ute etter å stoppe oss før etter at jeg nesten hadde stoppa, og han var mange hundre meter avgårde i samme farta.

jeg bannes høyt, og prøver å roe ned min puls, som nå har nådd høyder den ikke har vært på siden jeg snek utenfor nøkkelhullet til jentegarderoben...

så begynner hjernen å arbeide igjen, og finner ut at dem var på tur til taxikøen for å rydde opp i en fjott som laget bråk...

noen som kjenner seg igjen i noe ala denne situasjonen? man mister omentrent alle kroppsfunksjoner når man ser det blinker blått i speilet...unntatt den som lager stygge ord med munnen.

noen flere eksempler der det bare ble med skrekken?

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rakett

Kom akkurat inn fra litt framogtilbake kjøring her i bygda...

var ute og råna på en lang strekke hvor det er 50 sone.

siden klokka var rundt fire, og jeg var på tur hjem for å legge meg, så lå jeg i litt over 50 *kremt*

plutselig kommer det en bil opp bak meg, jeg ser den fra et stykke avgårde, men tenker ikke større over det...før jævelskapen slår på blålysa! :eek:

hadde noen folk i bilen, så jeg skvatt til, tenkte med en gang "faen, jeg har ikke RÅD til fartsbot nå!" og gaula "SHIT, PURKEN" av en eller annen merkelig grunn, mens jeg jobber på meg beltet (som jeg for EN gangs skyld ikke brukte) på meg, og bremser ned samtidig.

jeg innser ikke at han ikke var ute etter å stoppe oss før etter at jeg nesten hadde stoppa, og han var mange hundre meter avgårde i samme farta.

jeg bannes høyt, og prøver å roe ned min puls, som nå har nådd høyder den ikke har vært på siden jeg snek utenfor nøkkelhullet til jentegarderoben...

så begynner hjernen å arbeide igjen, og finner ut at dem var på tur til taxikøen for å rydde opp i en fjott som laget bråk...

noen som kjenner seg igjen i noe ala denne situasjonen? man mister omentrent alle kroppsfunksjoner når man ser det blinker blått i speilet...unntatt den som lager stygge ord med munnen.

noen flere eksempler der det bare ble med skrekken?

Bruker bare å tenke ka fan vil dem nu da.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjapt analysere hva jeg har gjort bak rattet de siste 1-2 minuttene. Så bli litt nærvøs. Så berolge meg selv med at jeg ikke kjører som en idiot, og i værste fall vil få en liten bot for noen km over fartsgrensa.

Blir man nervøs, har man som oftest en grunn til det.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også; hva i helvete vil de denne gangen?!

De stopper meg bare på pur faen. Hiver seg etter meg med kommandobilen (excursion) og setter på blålys og full pakke midt på natta uten at jeg har gjort noen ting.. Så skal de se, førerkort og vognkort bla bla bla.. Så spør jeg mildt sagt hissig; hva stopper dere meg for denne gangen da?! "EEeeh...Rutinekontroll.."

Så det er tydeligvis rutine å ta u-sving, kjøre etter meg i 80-90km/t i 50sonen for å ta meg igjen, sette på blålys og sirene kl. 01.35 natt til tirsdag.

Men det blir vel litt sånn når bilen min har vært på tv'n pga råkjøring.. :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nÆrVeVrAk :mad:

tenker at nå blir det 21års forvaring

p.g.a overtredelser av veitrafikklovens paragrafer..

Neida tar livet med ro å hører hva Idotene vill i denne gangen :(

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører som regel greit, så frykter ikke politiet lengre! Dessuten er jeg ganske kjent med mine rettigheter og vet hva jeg skal si for å ikke drite meg helt ut når de spør om ditten og datten! Før var frykten mye større, helt til de beviste at de er komplette idioter!

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera.GT

Blir nÆrVeVrAk :mad:

tenker at nå blir det 21års forvaring

p.g.a overtredelser av veitrafikklovens paragrafer..

Neida tar livet med ro å hører hva Idotene vill i denne gangen :(

Eller som du bruker til vanelig å skjelle dem ut. :D

Du er å blir en syk mann,

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girer ned og gir max gass jeg..... fungerer det også :)

neida....stopper jeg.... har blitt en vane å bli stoppet. Kjører man mye på natta'n så må man nesten regne med å bli stoppet her...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider