JKT! Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hei. Noen som vet av en Volvo 242 som går/har gått i Molde? Det jeg vet om den er at det er en 79 mod og den hadde 400 hk. Om det er noen som har noe info og ev. bilder hadde jeg blitt svært takknemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by JKT! Hei. Noen som vet av en Volvo 242 som går/har gått i Molde? Det jeg vet om den er at det er en 79 mod og den hadde 400 hk. Om det er noen som har noe info og ev. bilder hadde jeg blitt svært takknemlig. Mener å tro at jeg har sett den bilen der, men har dessverre ikke hverken bilder eller info. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Vet om en som hadde en på sjøholt da... Det er bare over et fjell og over en fjord fra molde:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by EvenS Vet om en som hadde en på sjøholt da... Det er bare over et fjell og over en fjord fra molde:) Mulig det er den. Du har ikke tilfeldigvis noe info/bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Carspotting forumet? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by JKT! Hei. Noen som vet av en Volvo 242 som går/har gått i Molde? Det jeg vet om den er at det er en 79 mod og den hadde 400 hk. Om det er noen som har noe info og ev. bilder hadde jeg blitt svært takknemlig. http://www.idiot-racing.com/gfx/P7090071.JPG Er det denne?? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 denne var 4 dørs. mener å huske at det var snakk en 2 dørs. har ikke sett den, så jeg er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg