DJ GOLF Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Har noen erfaring med å handle fra http://www.dioder.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Mine dioder kommer fra Dioder.dk, men var en "forhandler" av dem her i norge som bestilite for meg, veldig fornøyd vertfall. kan søke litt på forumet, dette er tatt opp før og jeg vet noen har kjøpt fra dem. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 jeg mener eieren av dioder.no er her på forumet, faktisk... :P så, hvis du leiter litt, finner du han sikkert.. så kan du prate med han selv.. :) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg