Gå til innhold

318is e36 eksos

Ranger emnet

bmw318

Anbefalte innlegg

Har en e36 318is med m-tech fangere på...

Syns det ser litt dumt ut med den ene spinkle endestussen som stikker ut bak.

Har vurdert å kjøpe effektpotte, men har også tenkt litt på orginal 320-325 bakpotte.

Noen som har noen synspunkter rundt dette...

Jeg har minimalt med penger om dagen, så å kjøpe en brukt/ny orginal 6`er bakpotte koster jo ikke dette så altfor mye...

Men da må jeg vel mikke og mekke en slags overgang som splitter røret?

Noen som har noen tips?

- bmw 325i e36 91`mod

x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT

x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT

x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 318iS der jeg er nødt for å skifte bakre del av eksosanlegget, men venter til over vinteren når det er slutt på saltingen!

Koster ikke mer for effektanlegg altså? Har ikke hørt rundt enda, men trodde jeg måtte ut med minimum 3000,-. Hvor lenge holder et ikke-rustfritt anlegg kontra et rustfritt? Er de originale rustfrie?

Mip-mip... vroooom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by iSRoald

Jeg har også 318iS der jeg er nødt for å skifte bakre del av eksosanlegget, men venter til over vinteren når det er slutt på saltingen!

Koster ikke mer for effektanlegg altså? Har ikke hørt rundt enda, men trodde jeg måtte ut med minimum 3000,-. Hvor lenge holder et ikke-rustfritt anlegg kontra et rustfritt? Er de originale rustfrie?

Kosta 2000,- fra kat og ut.

Det sier seg jo selv, kjører man et ikke-rustfritt anlegg i Norge med salting osv, holder det så lenge metallet holder. Hvor mange år vet jeg ikke. BMW sine org anlegg er IKKE rustfrie :)

Bilde_475.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg burde kanskje tenkt meg litt bedre om da mitt eget er gjennomrustet:D

Må nok en tur på mekonomen snart og snakke med de. Ditt var veldig pent da! Dobbel utblåst er bare lekkert

Si de skal slå det ut på sporveis konto, sporveien har 20-30% rabatt der.. Jobba på sporveisverkstedet på Ryen i oslo et års tid.. Har handla på rabatt helt siden da.. :D

Sjelden de faktisk sjekker at du jobber der, hender de spørr om legitimasjon av noe slag, men som sagt sjelden..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, snadder:) Jeg har ikke samvittighet til slikt, men jeg sender en kompis som er blotta for hemninger! :D

Takker for tips;)

Kan ikke garantere at det gjelder alle mekonomen butikker.. Funker på den i smalvollveien i oslo ihvertfall.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Jeg har Simons selv og er fornøyd med baåde utseende og lyd. Obs! Ikke rustfritt.

Originally posted by BMW- Bergen

Dr_s??

Var det sånn å forstå at du hadde simons???

I så tilfelle, er dette rustfritt??

Glemte å undersøke dette når jeg kjøpte det---

Jeg betalte 3050,- for mitt??? hvilket har du da det er 1000,- billigere?

Praktisk talt så bør det være VELDIG vanskelig å misforstå posten til Dr_S :D

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_S: Hvorden er lyden med den simons potta?

Jeg er ikke ute etter mye lyd, det orker jeg ikke.

Vil bare ha litt lyd på turtallet.

Har hørt at supersprint har mindre og tøffere lyd, så jeg vet ikke helt hva det blir til...

- bmw 325i e36 91`mod

x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT

x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT

x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider