El-LoCo Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 ahahahah.... "Jeg har ikke behov for å stikke penger i egen lomme, men jeg skal ha en grei lønn - rundt en million kroner i året. Det er jeg vant med. " Mannen er jo genial. Han skal få så mye penger av meg han bare vil, det der er jo et fantastisk utsagn. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Hadde et forbruk på 13500kwh oktober t.o.m. desember... Med "lav" fastpris, gleder meg ikke til regninga som kommer i april.. den blir høy.. Men det er vel straffa for å eie egen kåk og ikke være millionær. :mad: Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by Fyrsten Hadde et forbruk på 13500kwh oktober t.o.m. desember... Med "lav" fastpris, gleder meg ikke til regninga som kommer i april.. den blir høy.. Men det er vel straffa for å eie egen kåk og ikke være millionær. :mad: Er det hus du har ? Virket jævlig høyt.... Må få sjekket ut om du har lekasjer i vinduer osv... Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Lekkasjer jah... Det skal jeg love deg at det er... Det er et gammelt(snart hundre år) hus med behov av nye vinduer bl.a.... Men, det er bare noe man må ta. Så jeg regner med at det blir lite tid og (ikke minst) penger til bil fremover... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Deres egen skyld dere ikke frøys strømprisene deres :D Vi har 0.31kr/kWh vi... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Fast pris på 62 øre pr kw her.Fra Norges eneste kullkraftverk :-) Har hatt forbruk på 505kw siden 9/12, X 63øre = 318,15 ,- nkr Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg