blacklude Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Når jeg skal bruke vindusspylerne på min '87 325ix visker det bare, å ingen væske kommer ut i det hele tatt. det er også helt stille.. har skiftet sikringen som skal være for spylingen.. finnes det en vindusspylermotor av noe slag? å evt hvor er den?.. vet ikke råd jeg:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Spyler motoren sitter på spylerveske tanken. Sett strøm rett på denne. Pumper den ikke er det den som er feilen. Virker den ligger feilen fra bryteren og frem,eller fra tanken og til dysene... Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Har du spylevæske på tanken da? :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Ikke heelt sikker på hvordan det er på BMW,men det skal være en vinduspylermotor ved tanken,står vel som regel i eller på tanken.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 kan jo skjekke om det er dritt i dysene, det var det på min bil når jeg kjøpte den. I så tilfelle er det bare å pirke inn i dysene med en nål... Good luck! Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by BMW- Bergen kan jo skjekke om det er dritt i dysene, det var det på min bil når jeg kjøpte den. I så tilfelle er det bare å pirke inn i dysene med en nål... Good luck! Vil vel trolig ikke fungere i dette tilfelle, for han sier at det er helt stille når han prøver å spyle... Ergo, ingenting som prøver å spyle, så det "spiller ingen rolle" om de er tette, for de blokkerer ikke for noe, om du skjønner meg... hadde han hørt lyd, da hadde du visst at noe prøver å pumpe, men noe er i veien... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by PsYcHo Spyler motoren sitter på spylerveske tanken. Sett strøm rett på denne. Pumper den ikke er det den som er feilen. Virker den ligger feilen fra bryteren og frem,eller fra tanken og til dysene... fornufti svar, takk for d! så DET er motoren altså, var det jeg lurte på nemli. sette strøm på han?... hvordan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by DOHC fornufti svar, takk for d! så DET er motoren altså, var det jeg lurte på nemli. sette strøm på han?... hvordan.. Det er bare å fjærne ledningene fra motoren og strekke 2 ledninger fra batteriet til disse tilkoblings punktene. Eller et annet 12V batteri om du foretrekker det. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Det kan være noe som har satt seg fast nedi der, behøver ikke være motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Det er bare å fjærne ledningene fra motoren og strekke 2 ledninger fra batteriet til disse tilkoblings punktene. Eller et annet 12V batteri om du foretrekker det. [/b] hmm ja.. får ta d når jeg får tid. får vel håpe at den ikke pumper da heller da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hvis noe har satt seg fast i pumpa virker den død da, selv med ledningene rett på pumpa, skjedd meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Kan vaere verdt aa aapne panseret og saa forsoeke aa spyle. Sjansene er stoerre for at det er en kobling i slangene som er lekk enn at det er selve pumpen. Med aapent panser skal det vaere mulig aa hoere om pumpen summer og se om det lekker noe sted. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg