Marius Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 jeg kunne godt levd med den jeg... :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Hvis jeg skulle hatt en SUV, JA TAKK. Men synes ikke den er så veldig pen egentlig, for den prisen får man sikkert en Brabus M-klasse med 7.3L V12 og 582hk.... jeg hadde tatt Brabus'en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Jeg syns den bilen er helt sinnssyk jeg. Med tanke på at de hadde testa den (og VW Cayenne) i holmenkollbakken, hvor de hadde kjørt den på tvers over holmenkoll unnarennet uten problemer. Om du også leser på http://www.porsche.com og ser på testene, ser bilen helt rå ut. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by boXer Hvis jeg skulle hatt en SUV, JA TAKK. Men synes ikke den er så veldig pen egentlig, for den prisen får man sikkert en Brabus M-klasse med 7.3L V12 og 582hk.... jeg hadde tatt Brabus'en :) Sjelden sak, men stemmer i med boxer her :D Den kommer også som VW Tuareg, samme bil men litt fornuftigere pris (i den grad bilpriser er fornuftig i Norge). LItt andre motorer og detalj-specs men ellers likt. Hadde nok blitt M-klassen eller X5'en på meg, i en eller annen tunet form før valget hadde falt på Cayenne'n gitt. Synes Porsche skulle holdt seg unna denne SUV-hypen jeg. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by marius Nei! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 drit fin bil. men bør være blå Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 nei for da er det liksom ikke porsche lenger. porsche betyr for meg en sportsbil med motor like over bakhjula som går fort. :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Bilen ser jo ut som et dass.. :rolleyes: Typisk despo forsøk av Porsche på å tjene mer penger på en motebølge, skal ikke si de mislykkes med det, men de svekker imaget sitt for min del iaf. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Syns ikke noe spess om bilen... Er lissom ikke Porsche lenger. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Visst du skal ha ekte Porsche så skaffer du deg Porsche 911. det er min mening må si meg enig med det thoos sier.:) Bilen ser jo helt på tryne ut, men motoren er grei;) rå 911 turbo ( tilsalgs) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl? nr=174584&username= Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JapseJon Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Vel, Porsche burde holde seg til å drive med annet enn SUV. Det har de antaklig vis ikke peiling på siden det er deres første, mens om du tar f.eks. Jeep da, de har lang erfaring. Og hvem ønsker å betale ekstremt mye (90.000 US$) for en bil du skal kjøre i møkka med, og som det ikke gjør om får seg en bulk eller ripe. VW har lagd en basert på Cayenne, men den heter ikke Cayenne da, PorscheFreak. Og både Porsche og VW var vel ikke der samtidig med sine modeller? Turbo versjonen er grei nok, men ikke den verste SUVen på markedet heller. For det siste så syns jeg den ikke ser ut i hele tatt. Minner meg om en bil jeg såg for et par år tilbake, var vel en Daihatsu av noe slag eller noe sånt. Ihvertfall var den ikke fin. Og ikke den her! Tror Porsche har bomma litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by JapseJon Vel, Porsche burde holde seg til å drive med annet enn SUV. Det har de antaklig vis ikke peiling på siden det er deres første, mens om du tar f.eks. Jeep da, de har lang erfaring. Og hvem ønsker å betale ekstremt mye (90.000 US$) for en bil du skal kjøre i møkka med, og som det ikke gjør om får seg en bulk eller ripe. VW har lagd en basert på Cayenne, men den heter ikke Cayenne da, PorscheFreak. Og både Porsche og VW var vel ikke der samtidig med sine modeller? Turbo versjonen er grei nok, men ikke den verste SUVen på markedet heller. For det siste så syns jeg den ikke ser ut i hele tatt. Minner meg om en bil jeg såg for et par år tilbake, var vel en Daihatsu av noe slag eller noe sånt. Ihvertfall var den ikke fin. Og ikke den her! Tror Porsche har bomma litt. Jeg fant også ut at den ikke het Cayenne, for det ville jo vært totalt brudd på kopirettighetene. Dessuten er jeg PorscheFreak og ikke VWFreak ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by JapseJon Vel, Porsche burde holde seg til å drive med annet enn SUV. Det har de antaklig vis ikke peiling på siden det er deres første, mens om du tar f.eks. Jeep da, de har lang erfaring. Og hvem ønsker å betale ekstremt mye (90.000 US$) for en bil du skal kjøre i møkka med, og som det ikke gjør om får seg en bulk eller ripe. VW har lagd en basert på Cayenne, men den heter ikke Cayenne da, PorscheFreak. Og både Porsche og VW var vel ikke der samtidig med sine modeller? Turbo versjonen er grei nok, men ikke den verste SUVen på markedet heller. For det siste så syns jeg den ikke ser ut i hele tatt. Minner meg om en bil jeg såg for et par år tilbake, var vel en Daihatsu av noe slag eller noe sånt. Ihvertfall var den ikke fin. Og ikke den her! Tror Porsche har bomma litt. Jeg tror ikke porscha har bommet i det hele tatt... Tiden for kompromissløse sportsbiler med luftkjøling er for lengst forbi for porsche.. Porsche gikk jo nesten overrende på begynnelsen av '90 tallet, fant ikke kjøpere til bilene etc... 996 og Boxster er tilpasset dagens kjøpere og dagens design... og en suv er en naturlig fortsettelse på dette.. Porsche lager jo nærmest GT biler istedenfor rendyrkete sportsbiler nå, fordi det er det de kan få solgt... De færreste av dagens kjøpere ville hatt boble interiør og overstyrte biler.. Heldigvis så finnes jo GT3/ GT2 og Carrera gt.. men det er noen sinnsvake priser på disse.. Så porsche gjør nok det riktige for at merket skal bestå og at de skal tjene penger.. bilene er oxo vesentlig bedre enn de gamle på alle måter. Men jeg tviler på om de har den samme sjarmen og kjøreopplevelsen som de gamle.. De færreste SUV'er blir jo kjørt i terrenget.... de skal frakte eieren til aker brygge og evt til "hytta" en gang iblant.. En gjennomsnitts porsche eier/familie i USA har vistnok en SUV + en minivan/vanlig bil i tillegg til Porscha.... og det er vel målet for porsche å selge sin egen suv inn der.. Men for endel av oss så er det jo bare luftavkjølt som gjelder...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Liker den ikke.. Liker ikke slike biler i det hele tatt :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg