alfa_156 Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Hvis jeg skal chip tune min alfa så får jeg bare et par hester mer. har noen no forslag på hvordan jeg kan hente fram mer hester å denne bilen??? :) Siter ->Det er min mening<- Alfa 156 v6 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 jeg har hørt at turbo skal være bra ;) Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfa_156 Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Da skal jeg sjekke ut det :dude: Siter ->Det er min mening<- Alfa 156 v6 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallap Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 jeg har hørt at turbo skal være bra ;) :drive2 turbo på en alfa..nei,nei,nei,nei.kjøp sport eksos istedet og gled deg over flott lyd istedet.aldri hørt om turbo konvertering på alfa men kan hende det finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 :drive2 turbo på en alfa..nei,nei,nei,nei.kjøp sport eksos istedet og gled deg over flott lyd istedet.aldri hørt om turbo konvertering på alfa men kan hende det finnes. dette er jo så typisk å høre fra en alfa entusiast! neinei må ikke finne på å ha turbo. hvorfor? Vil du virkelig høre en skikkelig lyd så hør på en impreza. ikke den puslete sugelyden. skal du først tune en motor er det ikkenokk med turbo ic og popoff.. men heller på koste skikkelig! dette vil du ikke! og de alfaene som er med turbo er jo noe av verdens største dritt på jordas overflate. Tåler ikke en dritt rett og slett! Å bruke 4-5.000kr på en chip er ikke verdt de usle 8hk du vil få. Grenrør, racing eksos, åpent filter og kammer, samt porting er en ting som vil virkelig gi respons.. men dette koster igjen penger! Si det heller slik.. det lille du vil ha av hk koster mer enn det smaker! I dag er det faktisk billigere å kjøpe en sprekere bil enn å tune. MVH en av verdens MEST missfornøyde x- alfa entusiaster!:drive2 Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallap Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 dette er jo så typisk å høre fra en alfa entusiast!neinei må ikke finne på å ha turbo. hvorfor? Vil du virkelig høre en skikkelig lyd så hør på en impreza. ikke den puslete sugelyden. skal du først tune en motor er det ikkenokk med turbo ic og popoff.. men heller på koste skikkelig! dette vil du ikke! og de alfaene som er med turbo er jo noe av verdens største dritt på jordas overflate. Tåler ikke en dritt rett og slett! Å bruke 4-5.000kr på en chip er ikke verdt de usle 8hk du vil få. Grenrør, racing eksos, åpent filter og kammer, samt porting er en ting som vil virkelig gi respons.. men dette koster igjen penger! Si det heller slik.. det lille du vil ha av hk koster mer enn det smaker! I dag er det faktisk billigere å kjøpe en sprekere bil enn å tune. MVH en av verdens MEST missfornøyde x- alfa entusiaster!:drive2 og poenget ditt var hva??å kjøpe en annen bil.det er jo en grei sak men det var ikke det som det ble spurt om.jeg haaaaaater fjortiser.og lyden på en impreza lillegutt har null med at det er en turbomotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 dette er jo så typisk å høre fra en alfa entusiast!neinei må ikke finne på å ha turbo. hvorfor? Vil du virkelig høre en skikkelig lyd så hør på en impreza. ikke den puslete sugelyden. skal du først tune en motor er det ikkenokk med turbo ic og popoff.. men heller på koste skikkelig! dette vil du ikke! og de alfaene som er med turbo er jo noe av verdens største dritt på jordas overflate. Tåler ikke en dritt rett og slett! Å bruke 4-5.000kr på en chip er ikke verdt de usle 8hk du vil få. Grenrør, racing eksos, åpent filter og kammer, samt porting er en ting som vil virkelig gi respons.. men dette koster igjen penger! Si det heller slik.. det lille du vil ha av hk koster mer enn det smaker! I dag er det faktisk billigere å kjøpe en sprekere bil enn å tune. MVH en av verdens MEST missfornøyde x- alfa entusiaster!:drive2 Turbolyd er bra?! Skal ikke krangle på at turbo er effektivt.. Men du aner ikke hva du snakker om hvis du påstår at f.eks en gtv6 motor konvertert med gassere og trakter og grom eksos låter dårlig. Da er det vel i grunn bare å krype tilbake til det mørke hullet du kom fra. Har ingeting i mot turbo jeg. Kunne godt hatt det i bilene mine jeg, men lyden ville ikke blitt bedre. Kjøremaskin hadde det derimot blitt. Ville jeg heller hatt en skikkelig trimma sugemotor? Ja, både pga motorkarakteristikk OG lyd. I 156'en min derimot kunne jeg trives godt med turbo:P Bare synd de trekker på feil hjul... dette er jo så typisk å høre fra en alfa entusiast! Dette er jo så jævla typisk å høre fra deg og da.. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg