phower Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Skal bygge om oljepumpen og sette på en ekstern tank med 2-taktsolje. Eller, så fyller jeg bare olje rett i bensinen, men etter det jeg forstår så må man ha sinsykt med olje i bensinen. Og det er lettere å huske å fylle på en tank innimellom enn å huske olje i bensinen hver gang. Noen som har gjort en av delene, anbefalinger? Heller mot ekstern tank. Trenger forresten en oljepumpe til 13b turbo 2, 200 hk. Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hei det er ikke så mye olje i bensina Jeg har i 0.7 liter på 100 liter bensin. Det er ikke så fryktelig ille. Vill anbefale det mot å lage en ekstern olje pumpe system til olje injectorene. Husk at det er turtallet som bestemer trykket til olje til injectorene. Og at det ikke er en jevn hastighet. Så bruk heller premix som det heter, og fyll i tanken :) Ellers så bruker du det orginale systemet. Jan-Tore Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Bruk oljepumpen som er på motoren sett på en nippel og en slange til ekstern tank det funker helt fint.Ikke søl med olje i tanken . Håvard http://www.canalmotor.no Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jan-Tore levere tilbake pipa du har lånt snarest. Håvard Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by wankel kongen Jan-Tore levere tilbake pipa du har lånt snarest. Håvard klarer du ikke annet en å ødelegge topicer. Og for ørten hundre og åtiende gang. Jeg har ikke den fordømte pipa. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Du har den pipa det vet jeg og Roy,Frank Ove etc .. Håvard Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 fint om vi holder oss til tema. private ting tar man via telefon, pm, e-mail. sms. har dere profil på deiligst.no kan dere også sende meldinger med hverandre der også. back to topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Han svarer ikke pr mail eller sms, men det er vel bare snørrunger her.. Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by wankel kongen Han svarer ikke pr mail eller sms, men det er vel bare snørrunger her.. HEy Mister! Klarer ikke du og holde kjeft! Pipe opplegget er ferdig! Ikke fuck opp denne tråden mer! Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hold kjeft selv følt du deg truffet. Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by wankel kongen Hold kjeft selv følt du deg truffet. Ja kjempe truffet! NOT Skjønner ikke hvorfor du driver på sånn? Dårlig reklame for firma! :pisser: Håvard Tullingfucku Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Firma har ikke noe dette å gjøre.Jeg treffer sikker deg og JT en gang så kan vi diskutere hvem som er tulling. Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 da går vi tilbake til topic. ellers blir denne tråden stengt. dere får anmelde hverandre i stede. ikke ødelegg tråder på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentstroem Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Ekstern oljetank er vel greit det, men selv valgte jeg å blande i bensinen, syns det er mer betryggende å ha det der, gidder ikke legge en tank under pansret som ikke har no varsel lys eller noe, + at om man har for liten tank å må fylle ofte kan jo folk missforstå når jeg er under pansret på bilen ofte ;) hehe Siter Hvorfor høre på Ventiler når det finnes motorer uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Takker for bra svar. Grunnen til at det hørtes drøyt ut med olje i bensinen var at jeg ble fortalt fra pålitelige kilder at det var 0,7 per 10 liter. Men hvis noen kan bekrefte blandingsforholdet du bruker så er det jo bare å sette i gang. Ikke meningen å vise mistillitt, men har ikke råd til å rase motoren etter overhalingen. Hvor bør jeg forresten kjøpe overhalingssettet? Det ligger et komplett på Mazdatrix, men har ikke regnet ut prisen enda. Trenger jo mye annet og, har fått litt priser fra Simtech og, men det skal gjøres på lærlingelønn dette, så jo mer jeg sparer jo bedre. Det er snakk om en -91 turbo 2, hadde jeg hatt penger til det så hadde jeg fulgt med motoren til en som virkelig kan det og sett hvordan det ble gjort, men skal prøve å finne ut av det selv. Får god hjelp fra Toffen og FC3S her på forumet. Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg