Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 93 Sierra Sedan Stjålet fra Stovner En eller annen Krooooonidiot har bøffa bilen min fra Stovner mellom 22 den 2. des og 20.30 den 3. des. Sølvfarget, cosworth bakfanger, frontfanger, og grill... RegNr. BC82351. opllysninger mottas med Gedigen takk... Tlf 45266063 Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Vet hvordan det er å miste bilen sin! Men skal høre litt med noen folk i Oslo som ofte kommer ofte slike heite biler! Og høre med dem om dem vet noe! Skal høre med pappa og for han bor på Stovner og kanskje sett noe! Hvor på stovner holder du til? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Tusen takk for at du gidder å hjelpe meg.. Fått mye dritt her ass.. Bor på stovner senteret... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Syns det er mye drit og krangling her men når en med samme interesse (altså bil) mister noe han liker veldig godt er dette jævlig surt! Da kan de som vil komme med morsomme og spydige komentarer holde kjeft! Bilen min en 1985 Mercedes 500 SEL ble stjålet 2 ganger og ramponert en gang! Siste gangen satte dem fyr på den. Slikt er surt hvis dem gjør det på bilen din! Skal ringe kameraten min med en gang i Oslo nå! Og si ifra at han skal holde øyene åpne! Men mye mulig er den ikke i Oslo lenger men vi får håpe! Skal holde øyene åpne her oppe og! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Drar inn til Oslo nå for å prate med han! Han liker ikke å ta prate over tlf! Sier ifra da jeg vet mer! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Drit gemt av deg.. setter størst pris på det ass... Glad i bilen min... :) Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 No problemo! Disse skylder meg noen tjenester så jeg skal be dem være veldig våkne! Legger ut en post her eller sender deg en sms hvis jeg finner ut av noe! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 bare å drite å lete etter den ass. den er nokk slakta eller ute av landet---- Vent til gatebil.. så dukker den nokk opp på bane skal du se:) Da erre bare å slå til Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Tape-R bare å drite å lete etter den ass. den er nokk slakta eller ute av landet---- Så var det det med å tenke positivt da ;) Uansett, håper virkelig du finner bilen din igjen! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Derfor har man alarmer, even på gamle biler :) Men er nok synd å bli frastjelt bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 FY f*** ass, kondolerer tapet, og håper du får den igjen i god stand. Hadde blitt FORBANNA hadde noen stjålet bilen min. Er litt glad jeg bor på andre siden av landet, på en plass hvor det så å si ikke er tyveri verken i hus eller biler. Forbanna idioter som må ta andre sine ting, pant noen flasker og kjøp et flakslodd hvis du trenger penger, ikke stjel bilen til noen, det er det kjæreste mange av oss har. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Ah nettopp kommet hjem fra Oslo! Han hadde ikke hørt noe enda men han regnet med at hvis bilen skal bli slaktet så var nok delene allerede tatt. Men han skulle spre ordet og holde øyene åpne i tilfelle han så no. Det samme skal jeg denne kanten! Håper bare noen trengte bil et sted og skadene er minimale! Si ifra hvis du hører noe og da! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 må jo være noen i området rundt stovner som har tatt den da, 10-15mil omkrets ell noe.... må jo enten være stjelt for å ta deler, eller for bare å ha en bil for å komme seg til en plass eller noe slikt..... kan jo ikke være noe særlig til butikk å stjele en såpass gammel bil å selge den vidre liksom... var noen slike pollakker ell hva faen det var her i sommer, som drev å gjorde innbrudd og stjal bilstereo, tok mange biler på en natt.... har to kamerater som ble utsatt for dette... UTROLIG KJIPT, SKU GITT DEM JULING :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Var oppe og titta på plassen bilen sto på... Halve låsen min lå på bakken, og meste parten av lakken på bilen sitter igjen på den ene søyla der.... CRAP.. Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg