Gå til innhold

93 Sierra Sedan Stjålet fra Stovner

Ranger emnet

Kskr

Anbefalte innlegg

93 Sierra Sedan Stjålet fra Stovner

En eller annen Krooooonidiot har bøffa bilen min fra Stovner mellom 22 den 2. des og 20.30 den 3. des. Sølvfarget, cosworth bakfanger, frontfanger, og grill... RegNr. BC82351. opllysninger mottas med Gedigen takk... Tlf 45266063

Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG)

Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FS20ICLX

Kanskje ikke alle VET (sånn som meg) at man kunne trykke på den knappen oppi hjørnet? Prøver bare å få litt hjelp, men det er ikke akuratt mye hyggelige folk her... bare drittslenging.. Håpløst..

Hva forventer du deg med alle de trådene og den holdningen du kommer med?

Skal alle springe ut og lete etter bilen med engang eller?

Gjør som resten her når en bil er stjålet, lag en tråd på Opplysningen og en tråd i merkeforumet for den aktuelle bil.

Så sletter du alle de andre postene.Trykk Edit og så er det en mulighet å slette tråden helt oppe.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Hva forventer du deg med alle de trådene og den holdningen du kommer med?

Skal alle springe ut og lete etter bilen med engang eller?

Gjør som resten her når en bil er stjålet, lag en tråd på Opplysningen og en tråd i merkeforumet for den aktuelle bil.

Så sletter du alle de andre postene.Trykk Edit og så er det en mulighet å slette tråden helt oppe.

Er det virkelig et problem for dere at de ligger der de ligger? Vil du ikke hjelpe meg, så drit i det. ber ingen om å lete etter bilen min, men om noen har sett den ett eller annet sted så hadde det vært fint.... så hvis det er noen fler som bare er ute etter å diskutere, så vennligst diskuter med noen andre.. jeg orker ikke....

Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG)

Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FS20ICLX

Er det virkelig et problem for dere at de ligger der de ligger? Vil du ikke hjelpe meg, så drit i det. ber ingen om å lete etter bilen min, men om noen har sett den ett eller annet sted så hadde det vært fint.... så hvis det er noen fler som bare er ute etter å diskutere, så vennligst diskuter med noen andre.. jeg orker ikke....

"Brumm," sa Sprett vennlig, "du har ikke mye forstand."

"Nei, jeg vet det," sa Ole Brumm beskjedent

Du fatter det bare ikke.For å gjøre det enklere for andre samtidigt som en vil ha et oversiktligt forum, så holder det med en tråd på Opplysningen og i Merkeforumet.

Når folk kommer på forumet og trykker New posts så ser de bare din tråd på en haug med forum som ikke har noe med Ford å gjøre.Blir litt surskap av slikt.

Er det virkeligt et problem for deg å forstå det?

Trykk Edit post og slett de trådene som ikke ligger på Opplysningen og Merkeforumet (Sierra).

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOLD NÅ KJEFTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STakkars jævlen har msta bilen sin og alt dere kan komme med er. DOH!! DU POSTER PÅ FEIL STED!!

GI FAEN!!! ENTEN HJELP HAN ELLE RHOLD KJEFT!!!

Helvete te mye drittunger her på forumet! selv dere som ER over 20 burde ha litt vett i huet. GODFUCKING DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

HOLD NÅ KJEFTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STakkars jævlen har msta bilen sin og alt dere kan komme med er. DOH!! DU POSTER PÅ FEIL STED!!

GI FAEN!!! ENTEN HJELP HAN ELLE RHOLD KJEFT!!!

Helvete te mye drittunger her på forumet! selv dere som ER over 20 burde ha litt vett i huet. GODFUCKING DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Haha..

Jeg ler like godt hver gang du kommer med uttalelser...

*hostharkverdensmester*

Keep it up!

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider