Dr_S Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Vi vil minne alle som bruker Bilforumet.net om at det IKKE er lov å spre linker til warez eller legge ut info om dette. Det være seg film, spill, programmer, cracks, cheats etc. Eksempel på dette kan være .torrents, DC hubber eller url til slikt. Som Norges største (og beste?) bilforum kan vi ikke tillate slike ting på forumet. Tråder med direkte eller indirekte henvisning til piratkopiert materiale vil bli slettet eller stengt. Hilsen Crew Bilforumet.net Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 den var ny.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Faen da, da var den moroa over... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Faen da, da var den moroa over... :( er vel ikke værre enn at du får søke deg fram med google.com osv da. Skjønner godt at det ikke er tillat jeg. Bilforumet.net er jo ikke akkurat laget for at du skal få tak i div piratkopiert materiale da :) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Fair enough... Spesielt med tanke på at det kan slå tilbake på eierne av forumet osv... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 håper ikke du sikter til noen av mine tråder:( Da må jeg bare beklage... :) (opp med hodet, det finnes jo PM da folkens :D ) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg