Elgen- Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Noen som vet hvor de tar billig forstillings kontroll rundt akershus/ oslo? Har en Peugeot 306 som trenger en slik kontroll.. Morten Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Elgen- Noen som vet hvor de tar billig forstillings kontroll rundt akershus/ oslo? Har en Peugeot 306 som trenger en slik kontroll.. Morten Får ta deg en ringe runde... det lønner seg. Har selv opplev å få priser fra 650 - 1150 Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Fikk pris på Bertil O Steen.. Tenkte jeg bare skulle høre der.. de tok 1600 :eek: Spurte da hvor lang tid det tok, 1-2 timer.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jeg har tatt forstillingen hos Esso ved Bjerkebanen, men jeg så nå at de har lagt ned bensinstasjonen / flyttet? men jeg skal se om jeg kan få tak i telefon nr til han figuren så kanskje han får stillt litt på din og. Fyren hadde skikkelig peil og var meget snakkesalig. Han lurte til og med på om han skulle stille forstillingen slik at jeg ikke sleit så veldig på dekka mine PGA bredden og feil offsett. Kunne jo ikke gjøre annet enn å si ja.:D sender den en mail/sms eller legger ut en post så fort jeg får tak i nr osv. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Det er omtrendt en halvtimes jobb, mesteparten av tiden går med til og koble utstyret opp og ned. Kommer og an på om noe er fastrustet og om det kun er dekkslitasje foran det går på. Ved ujevn dekkslitasje bak, eller at bilen trekker til ene siden, kan det ligge mer omfattende ting bak og bli dyrere, muligens trenge reperasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by audifanatic Jeg har tatt forstillingen hos Esso ved Bjerkebanen, men jeg så nå at de har lagt ned bensinstasjonen / flyttet? men jeg skal se om jeg kan få tak i telefon nr til han figuren så kanskje han får stillt litt på din og. Fyren hadde skikkelig peil og var meget snakkesalig. Han lurte til og med på om han skulle stille forstillingen slik at jeg ikke sleit så veldig på dekka mine PGA bredden og feil offsett. Kunne jo ikke gjøre annet enn å si ja.:D sender den en mail/sms eller legger ut en post så fort jeg får tak i nr osv. send melding du :) Lionstar: er bare foran pga senking.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 er ikke helt sikker, men jeg mener jeg betalte 250 kr på Pers Auto i Drammen for to år sida... tror det kanskje var litt kamerat pris men ring og hør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Fant kvitteringa nå... 650 for forstillingskontroll, justering av bremseavlastningsventil og etterkontroll av en bytta bærekule... så billigere enn Bertel er det ihvertfall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Elgen- Fikk pris på Bertil O Steen.. Tenkte jeg bare skulle høre der.. de tok 1600 :eek: Spurte da hvor lang tid det tok, 1-2 timer.. Samme sted fikk jeg beskjed om minimum 2000... + mva. Det var for to timer, kanskje 2,5. Jeg endte med å betale 990 (ink. mva) på verkstedet til Esso Brobekkveien. Resultatet ble i hvertfall meget bra så langt jeg kan bedømme. Nesten ingen sporing, selv med 235/40-17. Dette var i høst, og da fulgte det med et ark om at esso skulle legges ned, og verkstedet skulle skilles ut som "forstillingsspesialisten". Det var da usikker nøyaktig hvor de kom til å holde til. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Han karen i brobekkveien ( ved bjerke banen ) har flyttet .. men han er opprativ fortsatt.. men husker ikke hvor han flyttet nå. Han pleier å ha bra priser.. og han er dyktig :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Elgen- send melding du :) Lionstar: er bare foran pga senking.. Er det ikke noe poeng å stille bak når man har senket? Du har jo både camber og spissing å ta hensyn til bak også. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Tviler på at det går på en forhjulsdrevet bil av den typen, uten og ty til camber/toe plater eller metoder som ikke er helt etter boka. PÅ peugeoten jeg hadde tror jeg det bare var spissing foran som kunne justeres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Drøbak bil-rep tar vel 800kr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Må også ta forhjulstilling, pga jeg har senka bilen min så jeg vil ha det godkjent i vognkortet mitt. Så det jeg lurer på, når jeg har tatt det så er det bare å ta med papiret pluss TUV-papir for senkinga til Biltilsynet og få det trykk i vognkortet mitt? Eller må jeg bestille time hos biltilsynet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Kimman Må også ta forhjulstilling, pga jeg har senka bilen min så jeg vil ha det godkjent i vognkortet mitt. Så det jeg lurer på, når jeg har tatt det så er det bare å ta med papiret pluss TUV-papir for senkinga til Biltilsynet og få det trykk i vognkortet mitt? Eller må jeg bestille time hos biltilsynet? Jeg måtte bestille time til volvoen de skulle sjekke at det var de fjærene som står i TUV papirene som er på bilen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg