Gå til innhold

Winter Golf

Ranger emnet


darkwih

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er da min under den hvite og fæle vinterstiden.

Demontert sommerfangere og satt på de originale da jeg hadde et uhell i fjor vinter så da lærte jeg av det... hehe..

 

side skjørta får jeg desverre ikke av men de har da overlevd vintern til nå.

 

Felgene er 100+ 14"(lånt av en kompis) med meget bra piggfri dekk. Felgene skal vel selges tror jeg. Bud noen??

 

Beklager det uskarpe bilde:

DSC00004.jpg

 

Her ligger sommerfangera mine og venter på god vær og sommerhjul.... sukk. "lengte lengte...."

sommerfangere.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

Her er da min under den hvite og fæle vinterstiden.

Demontert sommerfangere og satt på de originale da jeg hadde et uhell i fjor vinter så da lærte jeg av det... hehe..

 

side skjørta får jeg desverre ikke av men de har da overlevd vintern til nå.

 

Felgene er 100+ 14"(lånt av en kompis) med meget bra piggfri dekk. Felgene skal vel selges tror jeg. Bud noen??

 

Beklager det uskarpe bilde:

DSC00004.jpg

 

Her ligger sommerfangera mine og venter på god vær og sommerhjul.... sukk. "lengte lengte...."

sommerfangere.jpg

 

 

Nydelig farge på denne bilen, litt lei av min mørke mørke lilla. men 15 på vinter er et must. Til og med min lillebors 89 corolla har 15 på vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser nok riktig.

Sjekk:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=61813

 

Der har jeg skrevet hva som har blitt gjort og lignende. Dårlig med flere bilder. skal prøve å få tatt noen snart med et ordentlig kamera.

 

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gjerne hatt det, men fangerne mine er så lave fra før, så om jeg får på det senkesettet kommer bilen til å bli umulig å kjøre!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

darkwih

 

Hmm. du skal selge det ja, er litt i tvil skjønner du, har lik bil som deg, men to dørs og lik farge. 2L GTI. er litt redd for at det kan bli litt for lavt, kjører med 18" om sommern ser du...215/35 med inpress på 35...

og nå er bilen senka 35mm og det er for HØYT...må lenger nedpå bakken...

 

Pris? Nice price?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår