Gå til innhold

Winter Golf

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

hvor har du kjøpt de spreder lysene dine ved siden av blinkersen?

pris?

mine er sprøkki, ser mindre pent ut forran der nå...

Det er autospar sine, JOM.. fikk nye på reklamasjon pga de gamle sprakk :D så tenkte jeg skulle bruke dem til de blir ødelagt og heller investere i noe annet da ;)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dyrt. :( 1000 spenn el no..

hørt at det er dårlig kvalitet og.. kanskje det som sitter på min da.. hehe

1400 spenn, og jeg hadde ikke kjøpt dem igjen for å si det sånn. Men når jeg først får de igjen gratis. SÅ får en teste :)

Og jeg har 60/40 senk, med seat leppe og har aldri tatt nedi med leppa..bare litt under bilen :P

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1400 spenn, og jeg hadde ikke kjøpt dem igjen for å si det sånn. Men når jeg først får de igjen gratis. SÅ får en teste :)

Og jeg har 60/40 senk, med seat leppe og har aldri tatt nedi med leppa..bare litt under bilen :P

må finna no anna i klarglass da.. :P hehe

keen på 60/40 senk jeg og.. har vr6 leppe tror jeg.. slår nedi det meste med fronten.. :(

'

var snøplog 1 km i går kveld og.. snø til litt under sprederene.. :s

mye ga du for senken a?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må finna no anna i klarglass da.. :P hehe

keen på 60/40 senk jeg og.. har vr6 leppe tror jeg.. slår nedi det meste med fronten.. :(

'

var snøplog 1 km i går kveld og.. snø til litt under sprederene.. :s

mye ga du for senken a?

Det er FK da, dempere og fjærer til rundt 3k tror jeg at jeg ga. Men jeg vil lavere ned enn 60 foran. til 70/80 :) men selv om den ikke er så lav foran, så er den lav nok under egentlig. Skal ikke mye til før det tar i under :D

Jævlig dårlig vei, men det viser vel litt:

IM000099_800.jpg

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er FK da, dempere og fjærer til rundt 3k tror jeg at jeg ga. Men jeg vil lavere ned enn 60 foran. til 70/80 :) men selv om den ikke er så lav foran, så er den lav nok under egentlig. Skal ikke mye til før det tar i under :D

Jævlig dårlig vei, men det viser vel litt:

IM000099_800.jpg

3k? ække det billig? hvor har du kjøptdet a? hehe.. vurderer å smette på noe å få den lavere.. ser litt barskere ut da.. hehe.. keen på høydejusterbart, men det jeg har sett kosta 10 lapper............. det er jeg ikke villig i å betale..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3k? ække det billig? hvor har du kjøptdet a? hehe.. vurderer å smette på noe å få den lavere.. ser litt barskere ut da.. hehe.. keen på høydejusterbart, men det jeg har sett kosta 10 lapper............. det er jeg ikke villig i å betale..

autospar :)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, så hjalp det betraktelig på kjøreegenskapene iallefall. Bilen blir mye stivere og sitter bedre på veien :) Rent morsomt å kjøre nå :D

bra med egenskaper.. :P hehe..

men har ikke behov for egenskaper når jeg ikke "griskjører" :P vil ikke risikere å miste lappen, da kan jeg ikke drive mobilt vakthold lengre.. :P

men det ser penere ut.. så værdt pengene.. :D hehe

så et som senka 45mm eller noe sånt til 3500..

men fant 60/40 fjører

og separate dempere som kom på

4-5000 el no

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, olehenri, IKKE kjøp tåkelyssett hos autospar hvis det er JOM fordi dette er RÆVVA.. hehe.. fikk på reklamasjon og bare for å teste kjørte jeg med de på i to dager og nå er begge glassa sprukket igjen :titties:

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, olehenri, IKKE kjøp tåkelyssett hos autospar hvis det er JOM fordi dette er RÆVVA.. hehe.. fikk på reklamasjon og bare for å teste kjørte jeg med de på i to dager og nå er begge glassa sprukket igjen :titties:

ikke planer om det :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du og dere andre å sprekke de lysa...

Ikke bruk de når det snør osv. enkelt og greit, mine er uten sprekker etter snart 1 år.

Men enig i det at kvaliteten på lysa er så som så i forhold til hella.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du og dere andre å sprekke de lysa...

Ikke bruk de når det snør osv. enkelt og greit, mine er uten sprekker etter snart 1 år.

Men enig i det at kvaliteten på lysa er så som så i forhold til hella.

Vel, nå har det ikke snødd her da mens jeg har brukt de. Men de har sprukket likevel :) og forresten så burde de ikke tåle all slags vær da? de koster jo dog 1400 spenn så litt kvalitè burde det vel være på de? Og med kvalitè så regner jeg at de kan brukes uansett vær.

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... jeg kjøpte bilen da.. var sprøkki når jeg kjøpte den.. :D

skal skiftes når jeg gidd.. :)

Har btw fønni meg front fanger jeg har blitt forelska i, så clean look driter jeg i.. har bakfanger å skjørt så da kan jeg like sågreit smelle på en front og.. :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider