K.A. Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 MIDTKONSOLL For Golf/Jetta II Vi prøver her å samle de som har interesse av å kunne kjøpe midtkonsoll til god pris. Fremgangsmåten er som følger: 1: Må ha minst 5 på liste for at det skal bli aktuelt. Du må være interessert i å binde deg til kjøp. Ved total bestilling av 5 eller fler vil prisen være 690,- pr.stk. Ved total bestilling av 10 eller fler vil prisen være 550,- pr.stk. ( Prisen inkluderer ikke frakt/porto for forsendelse i Norge. Vil komme i tillegg. ) ( Levering med forbehold om leveringsdyktighet fra produsent ) ( Pris med forbehold om valutaendringer og eller andre uforutsette kostnader ) Listen kan sees nedenfor. Punkt 2 begynner ikke før listen er på minst 5 og forhåpentligvis 10. 2: Da forhåndsbetaler vi for midtkonsollen. Send meg Fullt navn og adresse. Jeg sender dere betalingsinformasjon. 3: Bestiller når ALLE har forhåndsbetalt ( da jeg også forhåndsbetaler ) 4: Etter ca 14 dager etter bestilling vil jeg motta midtkonsollene og distribuere de til de som har bestilt. Jo fler interessert, jo lavere pris. Listen begynner her: Orph Trinn 3 Celeborn Trinn 3 OleVik Trinn 3 Ole Trinn 3 Skillz2k Trinn 3 Golfy Trinn 3 leeny Trinn 3 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Noen bilder. Selv om noen bilder viser "tre". Vil den vi tenker på være sort. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Orph Skriv meg opp ! Notert Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Heisann :D tuuuuusen takk for at du tok opp salget igjenn , håper intressen er stor nok !! :) meld på Robert du , altså meg ! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by RoBeRt0 Heisann :D tuuuuusen takk for at du tok opp salget igjenn , håper intressen er stor nok !! :) meld på Robert du , altså meg ! OK! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hvordan er det å montere denne da..? må det modifiseres spesielt, eller er det "plug and play"..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Celeborn Hvordan er det å montere denne da..? må det modifiseres spesielt, eller er det "plug and play"..? Plug and play. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Oppdaterte priser! Kjempeinteresse for disse!:hello: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Da får`n vel koste på seg en sånn :) Sign me up :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Mulig jeg henger med på denne. Avventer litt før jeg bestemmer meg. Hva blir frakt prisen på forsendelse innen Norge? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Golfy Mulig jeg henger med på denne. Avventer litt før jeg bestemmer meg. Hva blir frakt prisen på forsendelse innen Norge? 107,- Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Skriv opp Ole du! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by OleVik Skriv opp Ole du! :cocain: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Tror du det er mulig å klemme inn denne trass i at jeg har dash fra 3 er golf, så så fint ut med armlene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by eirikvw Tror du det er mulig å klemme inn denne trass i at jeg har dash fra 3 er golf, så så fint ut med armlene. Desverre klarer jeg ikke å svare på ditt spørsmål!:confused: Du må prøve å få sammenlignet der hvor denne møter den fremre midtkonsollen. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg