K.A. Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 :cool: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 skal høre med en kompis jeg K.A ! han er sikkert med .. Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 En til på lista? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 sett meg på lista:D Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Ole sett meg på lista:D Det er gjort. Skal vi da sette i gang kjøpet? Eller skal vi leve litt til i håpet på å få med 5 til? Hva er stemningen Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 det er akkurat det samme for meg en stakkars hundrelapp fra eller til spiller ingen rolle for meg... jo raskere jo bedre... Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Tar en jeg og. Jule gave til meg selv! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Skillz2k Tar en jeg og. Jule gave til meg selv! Weee :) Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Jeg må også ha en slik!!! Skriv opp Christian på lista di du :D Får vi pm eller noe i den dur om kontonr osv? Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Da kom det to til! Det blir sendt PM først for info! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hei igjen.. I natt lå jeg og stussa litt på disse konsollene... Har lyst på en jeg (har satt meg på lista) men kom til å tenke på hvordan det ble å justere seteryggen med denne installert? Den kommer jo til å sperre for "justeringshjulet" for seteryggen... :rolleyes: Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Du har nok rett i at det blir mindre plass ved "justeringshjulet" , men har ikke hørt om at det blir vanskelig. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by K.A. Du har nok rett i at det blir mindre plass ved "justeringshjulet" , men har ikke hørt om at det blir vanskelig. Okay... Så lenge det ikke er umulig går det jo greit :D Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Okay, jeg blir med jeg også. Føy meg inn på lista. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Da var det 9. Får vi den tiende her da ? Skal vi vente eller begynner vi å planlegge innkjøpet? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg