K.A. Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by K.A. Da var det 9. Får vi den tiende her da ? Skal vi vente eller begynner vi å planlegge innkjøpet? Venter til kl2000 11.des. og ser Hva med kompisen din RoBeRt0 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Nå har jeg sendt PM til dere på lista! Vær snill å fortell meg om dere vil ha den tilsendt eller henter den i SKI! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Oppdatering i lista Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Hvis dere mangler en tiende mann så er jeg med! Men er vel litt seint antar jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 med jeg og hvis det ikke er for sent ?? hvordan fester man den midtkonsollen egentlig? Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by bmn Hvis dere mangler en tiende mann så er jeg med! Men er vel litt seint antar jeg? Noen igjen på å bli 10. Men si ifra hvis du vil på liste. Frist på et par dager til. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by leeny med jeg og hvis det ikke er for sent ?? hvordan fester man den midtkonsollen egentlig? Satt deg opp på lista og sendt PM Innfestning gjøres med de braketter som følger med. Se siste illustrasjonsbilde på side 1 av denne tråden. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Oppdateringer i lista! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Da går bestillingen i morgen for de som har meldt seg på/betalt.:D Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 P.g.a. kapasitetsproblemer hos leverandør, vil ikke dette bli pakket og sendt før i uke 53. :rolleyes: Det gir etternølerne en mulighet til å meld interesse.:eek: :cocain: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by K.A. P.g.a. kapasitetsproblemer hos leverandør, vil ikke dette bli pakket og sendt før i uke 53. :rolleyes: Det gir etternølerne en mulighet til å meld interesse.:eek: :cocain: Enda mulighet! Lista er nå oppdatert! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 mulighet for å bestille til golf 3 oxo? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by Team VR6 mulighet for å bestille til golf 3 oxo? Av en eller annen grunn kan jeg ikke skaffe til Golf 3. Men Golf2,4,5. Desverre Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 vist jeg står på oppkjøringa imorra så melder jeg meg på , holder det ? Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by RoBeRt0 vist jeg står på oppkjøringa imorra så melder jeg meg på , holder det ? Den blir pakket og sendt i morgen. Skal sørge for at en blir tilgjengelig for deg!:) Lykke til!:) Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg