fred_stian Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Jeg er ikke med på den lista?! var intressert en gang i tiden før jeg skjønte hvor dyrt d egentlig var med bil..... :( Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by fred_stian Jeg er ikke med på den lista?! var intressert en gang i tiden før jeg skjønte hvor dyrt d egentlig var med bil..... :( Vil du være med? Så si ifra i dag, senest i morgen tidlig! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 K.A. Når du skal sende pakkene. Hadde det vert mulig å fått sporingsnr på pakken da?? Posten bruker gjerne en dag eller 2 ekstra her ute hjå meg pluss at jeg klarer ikke sove skikkelig om nettene viss jeg vet det ligger noe på posten å venter på meg :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Har du en til overs kan jeg sikkert på en eller annen måte kombinere den med 3 er dash, alltids bruk for armlene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Sett meg opp på listen hvis ikke det er for seint. Hvilken farge er det på midten der på dem vi får? Og hvilket stoff er det der? ser ut som et tøytrekk eller noe, stemmer det? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Skillz2k K.A. Når du skal sende pakkene. Hadde det vert mulig å fått sporingsnr på pakken da?? Posten bruker gjerne en dag eller 2 ekstra her ute hjå meg pluss at jeg klarer ikke sove skikkelig om nettene viss jeg vet det ligger noe på posten å venter på meg :D Pakken med alle midtkonsollene blir sendt fra utland i dag. Vil nå meg ca om 10-14 dager. Jeg videresender om 10-14 dager. Sporingsnummer vil bli oversendt! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by eirikvw Har du en til overs kan jeg sikkert på en eller annen måte kombinere den med 3 er dash, alltids bruk for armlene. Skal se om jeg kan få med et par ekstra Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Krazy3en Sett meg opp på listen hvis ikke det er for seint. Hvilken farge er det på midten der på dem vi får? Og hvilket stoff er det der? ser ut som et tøytrekk eller noe, stemmer det? Skal se om jeg kan få med et par ekstra Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Har fått et par henvendelser fra "kjøpere" som lurer på hvordan det går. Så tid for en liten oppdatering! Pakkene med midtkonsollene ble pakket/sendt 29.desember. De er ventet å komme frem til meg ca 14 dager etter denne datoen. For de som fortsatt er interessert men ikke er på lista: Jeg bestilte et par ekstra! Så her er det førstemann med PM og penga som får! ( Krazy3en, eirikvw, fred_stian, RoBeRt0 ) Mvh Kai :cocain: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg er ikke med.... Så alle andre... -> løp å kjøøøp! :) Men vil gjerne se bilder av den ferdig montert da! :D *venter i spenning* Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Non flere igjen el...?? vil jo ha eg å... :P Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 fikk lappen og bilen , men pengene er det verre med , for se om jeg skaffer en tusing , så melder jeg meg på .. Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by TD POWER Non flere igjen el...?? vil jo ha eg å... :P Se mail og pm Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Pris tilsammen ca... ??? me frakt ?? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by TD POWER Pris tilsammen ca... ??? me frakt ?? Se første post i denne tråden 690,- + 107 i porto Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg