TD POWER Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hiv mg me dah... fikse du alt dah... bestilling, frakt osv.....?? Va d ikje 550kr + frakt...?? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by TD POWER Hiv mg me dah... fikse du alt dah... bestilling, frakt osv.....?? Va d ikje 550kr + frakt...?? 690+porto. Skal du ha eller ikke? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by RoBeRt0 fikk lappen og bilen , men pengene er det verre med , for se om jeg skaffer en tusing , så melder jeg meg på .. Gratulerer.:D Du har vel annet å bruke penger på nå vel! Bensin! Bare si ifra.:D Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 ska ha eg... nårti får eg dein.... ?? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Midtkonsollene er ventet ankommet til meg ca 10-12januar. Så går det med posten. ca 4dager Hvis du skal ha må du forhåndsbetale for jeg skal holde av en til deg. Førstemann som betaler!!!!!! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by K.A. Midtkonsollene er ventet ankommet til meg ca 10-12januar. Så går det med posten. ca 4dager Hvis du skal ha må du forhåndsbetale for jeg skal holde av en til deg. Førstemann som betaler!!!!!! Ska ha jeg... mn kozzn betale å greier.. osv Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by TD POWER Ska ha jeg... mn kozzn betale å greier.. osv Du må lese PM'en din Private Message Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Da ligger de til fortolling og jeg kan hente de ut på mandag, mest sannsynlig. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by K.A. Da ligger de til fortolling og jeg kan hente de ut på mandag, mest sannsynlig. Sender duh greiene med ein gang el.... venter i spenning..... blir rått d dr.... :D Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by TD POWER Sender duh greiene med ein gang el.... venter i spenning..... blir rått d dr.... :D Må bare pakke de om, så sender jeg de. Må først få de!:eek: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by K.A. Må bare pakke de om, så sender jeg de. Må først få de!:eek: Da skal alle som venter på midtkonsoll ha motatt en sms! Hvis ikke , gi beskjed! De er alle på vei! Har fortsatt et par ekstra for de som er interessert! Mvh Kai:D Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Nå har jeg fått min midtkonsoll, men jeg får ikke montert den pga justeringen til setene :( Noen som har erfart det samme og kan hjelpe..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hm.. har fått sms med sporingsnr osv, men funker ikke å spore ?? virker som om det er et for kort siffer etter hva jeg trodde det skulle være.. når jeg søker på posten.no finner den ingenting.. funker det for dere andre som har bestilt ? Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Celeborn Nå har jeg fått min midtkonsoll, men jeg får ikke montert den pga justeringen til setene :( Noen som har erfart det samme og kan hjelpe..? Har du org. stoler? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by leeny hm.. har fått sms med sporingsnr osv, men funker ikke å spore ?? virker som om det er et for kort siffer etter hva jeg trodde det skulle være.. når jeg søker på posten.no finner den ingenting.. funker det for dere andre som har bestilt ? Sendt det på nytt på sms Har prøvd det selv også! 10.01.05 11.58 Innlevert postkontor 0611 OSLO 10.01.05 19.32 Innlevert postterminal 0024 OSLO 11.01.05 10.37 Registrert omlastingsterminal xxxxxxxxx 11.01.05 14.12 Ankommet postkontor xxxxxxxxxxxxxx Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg