leeny Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 du har pm :) mente ike være gretten :P Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by leeny du har pm :) mente ike være gretten :P Forstår at du blir skuffa over noe som ikke svarer til forventningene. Har svart PM. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by K.A. Noen med noen positive tilbakemeldinger her? Den tar seg bra ut på hylla!! flere måneder til jeg kommer til å sette den i bilen. Men første inntrykket av den er veldig bra.. Men K.A. skulle ikke du sende en Pm og jeg ønsket håndtak også?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Skillz2k Den tar seg bra ut på hylla!! flere måneder til jeg kommer til å sette den i bilen. Men første inntrykket av den er veldig bra.. Men K.A. skulle ikke du sende en Pm og jeg ønsket håndtak også?? Beklager. Vil du ha så sender jeg! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 :D Tar det litt senere.. har ikke bestemt meg om jeg skal fjerne håndtakene eller ei.. men skal jeg har så tar jeg kontakt! Er det mye styr om at de ikke passer?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by K.A. Noen med noen positive tilbakemeldinger her? Jeg skal hente den i morgen.(Etter kl14.00) Kommer med tilbakemelding da... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jeg fikk ikke min til å passe, er det en bruksanvisning på hvordan det skal gjøres ? Synes fronten på den ikke passer med midtkonsollen rundt giret samt at justeringsskruene for håndbrekket butter i plasten i armlenet..? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 jeg har akkurat samme problemet... Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 jeg har en ny Midtkonsoll til salgs. aldri hentet. ligger på postkontoret. selges til hbo. 1000:P hehe Neida, skal nok klare å få det på plass jeg ja... man klarer det man vil klare. skal se om jeg rekker å montere i morra. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Den passer ikke rett i nei.. Fikk den mellom setene men må modde konsollen litt rundt håndbrekket for å få den til å passe. Tror ikke det er så mye jobb som skal til. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Golfy Den passer ikke rett i nei.. Fikk den mellom setene men må modde konsollen litt rundt håndbrekket for å få den til å passe. Tror ikke det er så mye jobb som skal til. Hva slag stoler har du? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by K.A. Hva slag stoler har du? Har gti 16v stoler. Var trangt i mellom stolene, men fikk den akkurat i mellom. Konsollen gjør seg godt i bilen. :cool: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Golfy Har gti 16v stoler. Var trangt i mellom stolene, men fikk den akkurat i mellom. Konsollen gjør seg godt i bilen. :cool: Kan du ta noen bilder? Jeg kan legge de ut hvis du vil! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 gti 16v stoler, akkurat ja... Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by K.A. Kan du ta noen bilder? Jeg kan legge de ut hvis du vil! Det kan jeg prøve på ja. Har ikke festet konsollen enda, men man ser hvor trangt det er i hvertfall. Skal prøve å få gjort det i løpet av morgendagen.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg