TD POWER Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Huff... e litt skuffa, hadde trudd at dein sku passe bedre.... Masse arb. me å tilpasse den + at d ikje følg me no bruksan.... Vanskli å motere... menne + e d jo at d cr jævli bra ut dah... å så genialt å ha no å hvile armen på når man skal gire...... Menne no e eg litt i tvil om eg ska fjerne (ryggjusteringa) førr å få bedre plazz.... e jo heilt umulig når man har ein 2 dørs golf... når man skal ta fremm setene.... går borti konsollen.... shit shit.... menne jævli vanskli e d å få dein tel å passe, må jo beregne shikkli.... vanskli...!!! Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trailerguy Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hmm. Faen at jeg ikke meldte meg på:S Angrer fææææælt! *Slåsegselvihodet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Trailerguy Hmm. Faen at jeg ikke meldte meg på:S Angrer fææææælt! *Slåsegselvihodet* Du har PM ! :) Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 vel.. prøvde å sette den i jeg og, men etter 5 min med tenking, så orka jeg ikke å begynne... både justeringa til seteryggen.. og tilt på hele setet var i veien.... pluss at den ikke passa som den skulle rundt midtkonsollen heller... var også veldig trangt mellom setene... men alt går jo hvis man bare vil det nok... Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Trailerguy Hmm. Faen at jeg ikke meldte meg på:S Angrer fææææælt! *Slåsegselvihodet* DU HAR PM!! ;) Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg