audifanatic Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 italianopower: Syntes Colten var grise stygg. både luftinntakene og den "lille leppa" på fangeren ødela alt. Spar penga dine og kjøp deg felger og senkesett. Ikke kjøp slik jalla plast som bare gjør bilen værre enn nødvendig. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 ÆSJ.. Skjønner ikke en gang hvordan det kan falle deg inn å tenke på det en gang. Det der er motbydelig. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Ikkje hør på dem.. Gjør akkuratt som du selv føler for..! Det er din bil, og du som skal selge/vrake den en gang..! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by audifanatic italianopower: Syntes Colten var grise stygg. både luftinntakene og den "lille leppa" på fangeren ødela alt. Spar penga dine og kjøp deg felger og senkesett. Ikke kjøp slik jalla plast som bare gjør bilen værre enn nødvendig. Var ikke min bil, jeg bare hjalp han... Er enig med deg at slik plastikk er teit. Men, det ble faktisk bra gjennomført på bilen selv om det er harry. Det jeg vil fram til. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har tenkt en del selv.. Funnet ut at eg droppe det.. Blir drit jalla :P Men frontrute streamer er ok vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Islanwind Har tenkt en del selv.. Funnet ut at eg droppe det.. Blir drit jalla :P Men frontrute streamer er ok vel? Få tak i en med MOTORSPORT på .. kjempetøfft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Skal bestille på autoart.. Skal ha "ACCORD" med honda logo på hver side.. Originally posted by TBI Få tak i en med MOTORSPORT på .. kjempetøfft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Islanwind Men frontrute streamer er ok vel? Aldri spør om slikt her, folk klager somregel bare. Synes du det er tøft, så kjøp det. Det er din bil. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Okey... I see... Originally posted by awt Aldri spør om slikt her, folk klager somregel bare. Synes du det er tøft, så kjøp det. Det er din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Folk prøver jo bare å hjelpe han å styre unna de vanligste tabbene man gjør når man ikke vet bedre da. Streamer med motorsport eller noe annet lættis har jeg heldigvis aldri montert, men jeg må desverre innrømme selvsoting av baklys, og vurderte nesten sånn klistremerke man setter på tanklokket. Heldigvis ble jeg overtalt til å droppe merket, og bilen med de sota baklysene ble solgt en stund etterpå. Folk gjør hva de vil med bilene, men folk på forumet er stort sett ærlige, og når mange uttrykker at noe er lættis, skriver de nok ikke det for å være duste, men for å forhindre at noen gør seg til latter. Skal du først ha streamer, er vel ikke modell-navnet det værste som kan stå der, men det beste hadde vel vært en clean streamer. I tillegg kan det hende du må rive den av igjen ved kontroll, så da er det greit å bruke minst mulig penger på den. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hvis du ønsker å ha noe til bilen som du tror vil se bra ut, så bare gjør det. Drit i hva alle andre måtte mene. Det er din mening og smak som teller når det kommer til din bil, og faktisk vil det finnes mange som har samme mening som deg. Mange her på forumet er for minimalistiske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by olsen Så en Voyager med sånne luftinntak på siden bak og på BAKLUKA! Så jævlig fett ut :rolleyes: den har jeg også sett..pluss en god del mercer med slike luftinntak..haha..ser bare så tåpelig ut.. den neste som ser en slik bil..ta bilde og legg ut så kan vi le av den sammen :D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Islanwind Skal bestille på autoart.. Skal ha "ACCORD" med honda logo på hver side.. Streamer kan gå an men jeg synes du burde ha noe litt mer spesielt en "Accord" der.. Alle ser jo at det er Accord du kjører... :rolleyes: Jeg har feks "RE:STYLE" i frontruta mi, er navnet på sponsor, og i mine øyne, bedre en å ha "BMW" eller "320".. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Trur eg satser ACCORD som streamer.. Får autoart til å lage for 200 spenn, så det er ikkje stort tap viss eg blir stoppa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Islanwind Trur eg satser ACCORD som streamer.. Får autoart til å lage for 200 spenn, så det er ikkje stort tap viss eg blir stoppa.. ikke gjør det, dra heller på torshov og kjøp deg slike "viper" striper (le mans) striper til bilen din. da får du mange meter med slik rute streamer til en like god pris. da kan snuten klage så mye de vil fordu vil fortsatt ha 3m igjen hjemme! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg