hatsu Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 HEISANN GI beng i hva folk mener og sier, gjør som du selv føler for, det er DIN bil og DINE regler...... eller skal du la deg styre av andre folks meninger og følelser?:rolleyes: STÅ PÅ! :) Lykke til med prosjektet ditt! Alltid hyggelig å høre om nye prosjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Takker :) :) :) Går for en streamer på autoart.. SKal ikkje ha den så langt ned på ruta, så snuten kommer ;) Og luftinntakene driter eg i ;) Bruker heller pengene på 10 liter sprit ;) Kommer godt med :P Originally posted by hatsu HEISANN GI beng i hva folk mener og sier, gjør som du selv føler for, det er DIN bil og DINE regler...... eller skal du la deg styre av andre folks meninger og følelser?:rolleyes: STÅ PÅ! :) Lykke til med prosjektet ditt! Alltid hyggelig å høre om nye prosjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Islanwind Takker :) :) :) Går for en streamer på autoart.. SKal ikkje ha den så langt ned på ruta, så snuten kommer ;) Og luftinntakene driter eg i ;) Bruker heller pengene på 10 liter sprit ;) Kommer godt med :P 119 Kr x "X" = 10 liter sprit....??:rolleyes: Hvor mange luftinntak hadde du egentlig tenkt å ha...?!? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 det blir billig hvis du lager`n sjæl vøtt:P Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Hehe.. Sa at de 119 kr kom godt med.. Betaler 1000 spenn for 10 liter ;p Originally posted by Finepix 119 Kr x "X" = 10 liter sprit....??:rolleyes: Hvor mange luftinntak hadde du egentlig tenkt å ha...?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 He he.. grei pris på spriten jo, får det jo nesten ikke under den prisen om en brenner det sjølv... (nja:D ) Kan jo lage greie luftintak selv... Kappskiva, 3-4 striper tvers over 4-6cm lange med 2cm mellomrom. så er det bare å bruke kule hammer og banke dem pene!! he he... ( ta mor sin bil førts, da man som oftes trenger litt trening for å få det pent...) he he.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Haha.. Bruke foreldrene mine sin bil til prøvekanin..haha.. den var god... Bruke ein 200.000,- bil til prøvekanin isdedenfor ein accord til 7500..heheh.....takk for tipset ;) Originally posted by TMB He he.. grei pris på spriten jo, får det jo nesten ikke under den prisen om en brenner det sjølv... (nja:D ) Kan jo lage greie luftintak selv... Kappskiva, 3-4 striper tvers over 4-6cm lange med 2cm mellomrom. så er det bare å bruke kule hammer og banke dem pene!! he he... ( ta mor sin bil førts, da man som oftes trenger litt trening for å få det pent...) he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg