Gå til innhold

Luftinntak...Jalla Styling?

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :) :) :)

Går for en streamer på autoart.. SKal ikkje ha den så langt ned på ruta, så snuten kommer ;)

Og luftinntakene driter eg i ;)

Bruker heller pengene på 10 liter sprit ;) Kommer godt med :P

Originally posted by hatsu

HEISANN

GI beng i hva folk mener og sier, gjør som du selv føler for, det er DIN bil og DINE regler...... eller skal du la deg styre av andre folks meninger og følelser?:rolleyes:

STÅ PÅ! :)

Lykke til med prosjektet ditt! Alltid hyggelig å høre om nye prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Islanwind

Takker :) :) :)

Går for en streamer på autoart.. SKal ikkje ha den så langt ned på ruta, så snuten kommer ;)

Og luftinntakene driter eg i ;)

Bruker heller pengene på 10 liter sprit ;) Kommer godt med :P

119 Kr x "X" = 10 liter sprit....??:rolleyes:

Hvor mange luftinntak hadde du egentlig tenkt å ha...?!?

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. grei pris på spriten jo, får det jo nesten ikke under den prisen om en brenner det sjølv... (nja:D )

Kan jo lage greie luftintak selv... Kappskiva, 3-4 striper tvers over 4-6cm lange med 2cm mellomrom. så er det bare å bruke kule hammer og banke dem pene!! he he... ( ta mor sin bil førts, da man som oftes trenger litt trening for å få det pent...) he he..

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..

Bruke foreldrene mine sin bil til prøvekanin..haha.. den var god...

Bruke ein 200.000,- bil til prøvekanin isdedenfor ein accord til 7500..heheh.....takk for tipset ;)

Originally posted by TMB

He he.. grei pris på spriten jo, får det jo nesten ikke under den prisen om en brenner det sjølv... (nja:D )

Kan jo lage greie luftintak selv... Kappskiva, 3-4 striper tvers over 4-6cm lange med 2cm mellomrom. så er det bare å bruke kule hammer og banke dem pene!! he he... ( ta mor sin bil førts, da man som oftes trenger litt trening for å få det pent...) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider