Lid Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hei noen som har peil på 205 her. Har en gammel røver som er litt vanskelig. blir kun småkjøring på denne og kjøres mye med choke. Dette er jo ikke helt bra da. Nå i det siste har den blitt helt umulig stopper i ett sett og er rimleig vanskelig og få til å gå bra. Er det noe som må opp og renskes opp?. pluggene har jeg opp og rengjør ganske ofte. er det noe annet jeg kan gjøre? Skal kjøpe ny bil til våren, men hadde håpet på å holde liv i peggan frem til våren. Noen som har noen gode tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 hadde en sånn en før--..og da hadde jeg sånn nogenlunde samme problemet, da var de helt tett luftfilter som var årsaken,, Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg