ØysteinSlåke Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 felger vurderes solgt nyoppussa revolution 8 & 9 x 13" 175/50 yokohama 195/45 continental brukt eit par mnd + i dag på bane, masse mønster igjen kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 eit til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 kan jo bytta din work hjul med mine 9x16..passe fint på golfen dei visst du drar litt i skjermane! muligens et lite mellomlegg då men.... mvh vidar. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Hmm er dette samme bilen som slet med å kjøre forbi en nissan 100nx med 2 persjoner i bilen. Sist gatebil. lol Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by HiiP Hmm er dette samme bilen som slet med å kjøre forbi en nissan 100nx med 2 persjoner i bilen. Sist gatebil. lol kan sikkert stemme det, kom no forbi då ;) låg ikkje så lenge bak original gti motor, små hjul og toppfart på 160 max hehe bilen blei solgt i høst kan jo bytta din work hjul med mine 9x16..passe fint på golfen dei visst du drar litt i skjermane! muligens et lite mellomlegg då men.... trur nok eg kommer til å bruke WORK-hjula på golfen, blir iallefall ikkje "billig" felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by menace trur nok eg kommer til å bruke WORK-hjula på golfen, blir iallefall ikkje "billig" felger Var ikke denne Golfen solgt til "Audi Coupe" ? Får du plass til Work felga da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Jonte Var ikke denne Golfen solgt til "Audi Coupe" ? Får du plass til Work felga da? :) jo bilen blei solgt til "audi coupe" til fordel for prosjekt. skal nok få plass til WORK-hjula, er det ikkje plass, så lager vi plass :) Det er iallefall ikkje plass til 13", då bremsene blir for store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by menace jo bilen blei solgt til "audi coupe" til fordel for prosjekt. skal nok få plass til WORK-hjula, er det ikkje plass, så lager vi plass :) Det er iallefall ikkje plass til 13", då bremsene blir for store Problemet har jeg også med bremsene, får ikke på mindre enn 15" :) Hvilken Golf er det du skal ha Work felga på da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by Jonte Hvilken Golf er det du skal ha Work felga på da? denne : (meir info kommer seinere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by menace denne : (meir info kommer seinere) en 2'er? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 en'er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by menace kan sikkert stemme det, kom no forbi då låg ikkje så lenge bak original gti motor, små hjul og toppfart på 160 max hehe bilen blei solgt i høst haha. var ikke din skyld at du kom forbi. ! jeg tenkte på de stakkars varme bremsene mine og bremsa ned litt tidligere enn valnlig. (jeg hadde toppfart på ca160 på sletta på ruudskogen) men men, nx'n min har hele 90hk og skryte på seg !! mohah ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by LilleGud (jeg hadde toppfart på ca160 på sletta på ruudskogen) men men, nx'n min har hele 90hk og skryte på seg !! mohah ! :D hadde litt over 5000 rpm på enden av strekka eg, speedometeret virka ikkje, men hadde vist feil alikevel. motoren min skulle ha 112 hk, men om alle var der trur eg ikkje. Har hatt gti'er før som gikk bedre. skulle bytte motor, men solgte i stedet. hadde den bare eit par mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Hvilket offset er det på dem? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 er ikkje sikker, ganske nær et 0 trur eg, om ikkje på minus sida... du ser jo kossen dei kjem ut på golfen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg