Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Da blir det nok litt for kraftig kost på poloen. Med 8-14 ET 20 stikker felgkanten 10-15 mm utenfor skjermen. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 er det ikkje plass, så lager vi plass, ka type polo er det du har? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Har 2f Steilheck, denne Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 her er hjula på min illsinte -82 mod Polo stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 eit til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 pris på disse da? og hvor fikk du tak i 195 dekka? flaatedal@sensewave.com Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Den grønne golfen var mega grom ! har en ener 1979 modell ståenes ute.. driver å vurderer å pusse opp.. men får se.. har fått tilbud om å kjøpe en trimma gti motor =) Mye solgte du den for a ? lurer på hva sånnt går for, har du bygd den opp selv ? ca pris på ombygginga ? Hadde vært morro å vite, uansett skal jeg ha en ener av den typen engang ! De er kjempe artige å kjøre ! :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Lethal Den grønne golfen var mega grom ! har en ener 1979 modell ståenes ute.. driver å vurderer å pusse opp.. men får se.. har fått tilbud om å kjøpe en trimma gti motor =) Mye solgte du den for a ? lurer på hva sånnt går for, har du bygd den opp selv ? ca pris på ombygginga ? Hadde vært morro å vite, uansett skal jeg ha en ener av den typen engang ! De er kjempe artige å kjøre ! :D kan få kjøpe den av meg hvis du vill...send en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Disse felgene er jeg interessert i. Hva vil du ha for de. Har sikkert satt deg en minstepris... Eller er det interessant å bytte i 4 meget pene 6*14 med 185/60-14? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 dei blei solgt til Turbopolo her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by menace dei blei solgt til Turbopolo her på forumet. Sånn kan det gå, hvis noen andre har felger med dekk i liknende dimensjoner så er jeg meget interessert. Send mail eller PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffen Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 du kan få 3000kr av meg for dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by loffen du kan få 3000kr av meg for dem ;) Hallo.... felgene er solgt for over 1 år siden :rolleyes: sjekk datoene på tidligere poster Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg