leeny Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 kommer ikke no spylevæske når det skal! hender det bare bobler litt, og "spylevæske-strålen" er 5 cm lang og ikke hjelper så mye.. som regel skjer det ingen tind... har sjekket om slangene er i klem, det er de ikke... er ikke tomt for væske heller.. Noen som veit hva faen som er feil?? litt leit å ikke ha spylevæske nå som det er vinter! Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 bare sånn at det er sagt. Spylervæske pumpen på golf 2 er ikke noe å skryte av. Er så¨vidt den klarer å spyle noe som helst på ruten. Ville prøvd å kjøpt en ny universal sak slik en får på biltema. Får bedre trykk da Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 nja... den har alltid vært helt fin syns jeg, spruta greit på ruta akkurat som andre biler. men nå skjer det plutselig ingenting.. er det no særlig jobb å skifte pumpa a, hvis den er ødelagt? Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feinoM Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Sjekk om det har kommet dritt inn i de hullene spylerveska kommer ut av.. Dette skjer ofte når jeg f.eks polerer :) Lett å få ut igjen med ei nål e.l... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2_fanatic Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Det e veldig lett å skifte pumpe. Bare dra av gummirørene som går opp til dysene, og dra opp pumpen av beholderen. Så sitter du det på igjen. Gjort på 2 minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hva løste problemet ditt Leeny? Opplevde akkurat det samme og nå er spylervæske pumpen helt død. Problemet oppsto like etter at jeg hadde fylt på litt spylervæske og jeg sølte litt utenfor tanken. Prøvde en pumpe fra en annen Golf(delebilen) uten at det hjalp. Målte også at det var strøm i kontakten til pumpen, men kompisen min sa det allikevel kunne være en sikring som hadde gått. Har sjekket alle sikringene, men finner ingen ødelagte(ikke så flink tysk). Kan det være at jeg har at jeg har to ødelagte pumper eller kan det f.eks være en sikring? Tips mottas med stor takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hvis slangene ikke er hele vil du få dårlig trykk! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Siden det er vinter, så hender det jo at dysene fryser/legger sæj snø og is nedi de. Sikkert ikke værre enn det. Stikk opp igjen med ei nål av noe slag. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feinoM Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg opplevde også at pumpa var helt død for litt siden...Det jeg gjorde var å lirke litt på sikringene, og røske litt i ledningene :P Plutselig begynte den å virke igjen. Kanskje det kan ha vært litt dårlig kontakt eller noe, men har ikke hatt problemet igjen etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 mitt problem var pumpa som var ødelagt, kjøpte ny på møller og alt var bra igjen... Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg