Hansy Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 I dag er det 6 dager siden jeg starta å modde biler,dette er altså en av de 20 bilene jeg har fiksa på. Jeg er ikke så good,men jeg er nybegynner på dette. Jeg syns ikke at det ble så værst,er egentlig litt stolt. Det som er gjort:Større felger,senkning,flashing av skilt,sota ruter,tatt bort linjer på bilen,tatt bort bakdøra og crome blinkelys. Dere må være pålogga på photobucket for å se det,hvordan andre sider kan man legge ut bilder av modda biler?? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 what ?? jeg har photobucket jeg og...legg inn img koden i posten din så kommer bildet frem Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 hvordan,jeg trykker på img knappen,legger inn linken til bilde,også kommer dte sånn kryss!Hjelp meg! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 når du er inne på Photobucket, går du inn i galleriet. Der. under bildene, står det diverse adresser. det du gjør er at du limer inn Adressen, med før og etter http-adressen. Da vil bildene komme inn;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Der ja! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 orginal bilde? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 her er original bilde,sikkert ikke så bra for dere som kan det,men jeg er fornøyd. Dette er min andre hel styla bil. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 ble bra den! litt lite er gjort da men til å være andre mod er det ikke så værst det skal du ha :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg